Permalänk
Skrivet av Rawet:

Wow du bytte fläktar, busigt! 5/5

Permalänk
Permalänk
Medlem

Grymt! Tycker att glaset höjde ribban! Btw vilka fläktar använder du? 5/5

Permalänk
Medlem

aaajjjjjjj mina ögoooon :(, allt ljus !!!

Permalänk

Ställ ner basen på golvet!

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Skrivet av klasvonklas:

Ställ ner basen på golvet!

haha ne:P

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

aaajjjjjjj mina ögoooon :(, allt ljus !!!

haha;)

Permalänk
Skrivet av Eldorado:

Grymt! Tycker att glaset höjde ribban! Btw vilka fläktar använder du? 5/5

tack;) dom är från inet.se;)

Permalänk
Skrivet av SimpaAnderzzoN:

haha ne:P

Vadå "ne"? Du får bättre basljud då.

Och en sak till, hur många gånger ska vi säga till dig att citera flera istället för att skapa ett nytt inlägg för varje svar? Och för trevlighetens skull, svara gärna med mer utförliga svar. Svar som "ajjja" och "nee" + någon smiley är inte så roligt att läsa

Dessa saker är bara tips, jag vill inte på något sätt säga att du gör fel eller idiotförklara dig. Bara tips som sagt

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Skrivet av klasvonklas:

Vadå "ne"? Du får bättre basljud då.

Och en sak till, hur många gånger ska vi säga till dig att citera flera istället för att skapa ett nytt inlägg för varje svar? Och för trevlighetens skull, svara gärna med mer utförliga svar. Svar som "ajjja" och "nee" + någon smiley är inte så roligt att läsa

Dessa saker är bara tips, jag vill inte på något sätt säga att du gör fel eller idiotförklara dig. Bara tips som sagt

händer inget om jag trycker citera flera:P en jag trivs me basen på bänken,ja vet att man ska ha basen på golvet igentligen.....

Permalänk
Skrivet av SimpaAnderzzoN:

händer inget om jag trycker citera flera:P en jag trivs me basen på bänken,ja vet att man ska ha basen på golvet igentligen.....

Så klart det gör, du måste trycka rätt bara. Det sista inlägget som du vill citera trycker du bara "citera" på. De andra inläggen kommer då automatiskt med.

Varför trivs du med den på skrivbordet? För burkigt/bullrigt annars?

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!