Permalänk
Medlem
Skrivet av crysis2:

ska jag ta bort dam gammel då ?

ah, eller du kan ju ha kvar dom om du vill. Men GT fläktarna är ju bättre. GT eller något annat schysst märke, typ Magma fläktarna

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av edberg24:

ah, eller du kan ju ha kvar dom om du vill. Men GT fläktarna är ju bättre. GT eller något annat schysst märke, typ Magma fläktarna

låter bra

Visa signatur

Windows 7 Ultimate Svensk 64bit,Intel Core i7 930, 2.80GHz (4,00GHz),Corsair TX 750W 80+,Asus RAMPAGE III EXTREME,Noctua NH-D14 140mm fläkt,Corsair 6GB (3x2048MB) DOMINATOR GT DHX+ 8-9-8-24,1TB Western Digital Caviar Black 64MB SATA III,XFX GeForce GTX 285 Black Edition1GB
,Antec Twelve Hundred,Samsung SH-S223C 22X DL Svart,

Permalänk

Till Crysis 2

Har nog aldrig klagat på hur någon skriver/stavar men måste ta och göra det nu, tror att det är fler än jag som har svårt att läsa ditt språk

min CPU var på 4GHz , men nu är den på 2,80GHz ska byta Kylpasta.

svar:varför skulle cpun gå ner 1,2 Ghz för att du har annan kylpasta ,lika stor chans att få fler GB på hårddisken när du häller vatten på den(skojja bara , testa inte det !!!)

gör inget , min kabel är för små
svar: din kabel är för små ? Man säger såhär: Mina kablar/kabel är för korta/Kort)

Mina kabelar är för små , jag vill ha långa

Vad är kabelar, vill du ha längre finns väl nätagg med längre kablar eller adaptrar

ju för , den kan bara sitta så i data

ju för.. vilket språk är det ? Hårddisken kan såklart sättas fast rätt väg och hårddisken sitter inte i data den innehåller data

jag vet inte , jag har ju kolla på en Corsair Obsidian 800D

Kolla är nutid , kollat är nått man ska göra

Det är några av dom fel jag har läst , har du svårt med stavning är det bara att googla på ordet och kolla upp om det är ett ord eller vad det betyder.

Om bilderna

Du verkar älska crysis2 som inte kommit ut ens , sen så har du skrivit "här ser ni att bild är fram crysis2 ." vilket enligt mig låter som du fått en bild av crysis2 men sen så har du själv skrivit crysis2 på en lapp av någon anledning.Varför har du en helt normal bild med bildtexten "mer bilder på crysis2" som får mig att tro att du vill visa din lapp med texten crysis2 istället för datorns innehåll :S ?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jooelhoglund:

Till Crysis 2

Har nog aldrig klagat på hur någon skriver/stavar men måste ta och göra det nu, tror att det är fler än jag som har svårt att läsa ditt språk

min CPU var på 4GHz , men nu är den på 2,80GHz ska byta Kylpasta.

svar:varför skulle cpun gå ner 1,2 Ghz för att du har annan kylpasta ,lika stor chans att få fler GB på hårddisken när du häller vatten på den(skojja bara , testa inte det !!!)

gör inget , min kabel är för små
svar: din kabel är för små ? Man säger såhär: Mina kablar/kabel är för korta/Kort)

Mina kabelar är för små , jag vill ha långa

Vad är kabelar, vill du ha längre finns väl nätagg med längre kablar eller adaptrar

ju för , den kan bara sitta så i data

ju för.. vilket språk är det ? Hårddisken kan såklart sättas fast rätt väg och hårddisken sitter inte i data den innehåller data

jag vet inte , jag har ju kolla på en Corsair Obsidian 800D

Kolla är nutid , kollat är nått man ska göra

Det är några av dom fel jag har läst , har du svårt med stavning är det bara att googla på ordet och kolla upp om det är ett ord eller vad det betyder.

Om bilderna

Du verkar älska crysis2 som inte kommit ut ens , sen så har du skrivit "här ser ni att bild är fram crysis2 ." vilket enligt mig låter som du fått en bild av crysis2 men sen så har du själv skrivit crysis2 på en lapp av någon anledning.Varför har du en helt normal bild med bildtexten "mer bilder på crysis2" som får mig att tro att du vill visa din lapp med texten crysis2 istället för datorns innehåll :S ?

jag tror jag skriv fel på ordet . det är en Medlem sam heter ********* som tror att jag e 12-13år , i min signatur har jag skrivet vad jag har i data . det var en Medlem sam inte tror att jag har det i min data . så sa han ta du en bild med en handskriven lapp med ditt användarnamn sen lägg det i galleri .

när jag la upp alla bilder då vet jag inte vad jag ska skriva . jag vet att det ska stå så här från crysis2.

Visa signatur

Windows 7 Ultimate Svensk 64bit,Intel Core i7 930, 2.80GHz (4,00GHz),Corsair TX 750W 80+,Asus RAMPAGE III EXTREME,Noctua NH-D14 140mm fläkt,Corsair 6GB (3x2048MB) DOMINATOR GT DHX+ 8-9-8-24,1TB Western Digital Caviar Black 64MB SATA III,XFX GeForce GTX 285 Black Edition1GB
,Antec Twelve Hundred,Samsung SH-S223C 22X DL Svart,

Permalänk
Skrivet av crysis2:

jag tror jag skriv fel på ordet . det är en Medlem sam heter ********* som tror att jag e 12-13år , i min signatur har jag skrivet vad jag har i data . det var en Medlem sam inte tror att jag har det i min data . så sa han ta du en bild med en handskriven lapp med ditt användarnamn sen lägg det i galleri .

när jag la upp alla bilder då vet jag inte vad jag ska skriva . jag vet att det ska stå så här från crysis2.

Om du vet att du skrivit/skriver fel varför ändrar du inte det , hur gammal är du då ?. Dator komponenter heter det inte data !!!, okej då förstår jag varför

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av jooelhoglund:

Om du vet att du skrivit/skriver fel varför ändrar du inte det , hur gammal är du då ?. Dator komponenter heter det inte data !!!, okej då förstår jag varför

Du skriver ju minst lika mycket fel, mellanslag före kommatecken, frågetecken och utropstecken, det ser också förjävligt ut.

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jooelhoglund:

Om du vet att du skrivit/skriver fel varför ändrar du inte det , hur gammal är du då ?. Dator komponenter heter det inte data !!!, okej då förstår jag varför

jag sog inte det när jag skriv fram när det ska vara från

Visa signatur

Windows 7 Ultimate Svensk 64bit,Intel Core i7 930, 2.80GHz (4,00GHz),Corsair TX 750W 80+,Asus RAMPAGE III EXTREME,Noctua NH-D14 140mm fläkt,Corsair 6GB (3x2048MB) DOMINATOR GT DHX+ 8-9-8-24,1TB Western Digital Caviar Black 64MB SATA III,XFX GeForce GTX 285 Black Edition1GB
,Antec Twelve Hundred,Samsung SH-S223C 22X DL Svart,

Permalänk

okej, ursäkta men jag måste bara fråga: om du inte är 12-13 år gammal.....vilket land kommer du och dina föräldrar ifrån?

Visa signatur

Återfinns under en sten 1.6mil ut på landet.
100/100 Mbit Fiber | Cisco EA4500 N900 Smart Router
Acer Aspire 6930G | ASUS K55VJ

Permalänk
Medlem

Oj oj, denna tråd börjar gå lite off-topic. Stackarn ville ju bara visa upp sin nya superdator som han antagligen sparat länge till. Tyvärr så har vissa lite svårt med språket, det är bara att ha överseende med.

Dock så bör du nog tänka efter lite. Som flera har påpekat så ger dina kommentarer ett ganska oseröst intryck.

Lycka till med "dattan"

Visa signatur

Gränser är till för att tänjas!

Permalänk
Avstängd

jag säger det till alla här sluta nu . om ni inte sluta med att mobba då kommer jag att Anmäl er på § 8 .

Visa signatur

Windows 7 Ultimate Svensk 64bit,Intel Core i7 930, 2.80GHz (4,00GHz),Corsair TX 750W 80+,Asus RAMPAGE III EXTREME,Noctua NH-D14 140mm fläkt,Corsair 6GB (3x2048MB) DOMINATOR GT DHX+ 8-9-8-24,1TB Western Digital Caviar Black 64MB SATA III,XFX GeForce GTX 285 Black Edition1GB
,Antec Twelve Hundred,Samsung SH-S223C 22X DL Svart,

Permalänk
Medlem
Skrivet av jooelhoglund:

Var är det mellanslag före kommatecknet ?

Är du blind? Kryllar ju av dom i varje inlägg du skriver.

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Skrivet av crysis2:

jag säger det till alla här sluta nu . om ni inte sluta med att mobba då kommer jag att Anmäl er på § 8 .

§ 8
Brott
Det är inte tillåtet att uppmana till brott eller sprida uppmaningar till brottsliga handlingar. Allt innehåll regleras av svensk lagstiftning.

Visa signatur

Återfinns under en sten 1.6mil ut på landet.
100/100 Mbit Fiber | Cisco EA4500 N900 Smart Router
Acer Aspire 6930G | ASUS K55VJ

Permalänk
Skrivet av crysis2:

jag säger det till alla här sluta nu . om ni inte sluta med att mobba då kommer jag att Anmäl er på § 8 .

Vem mobbar dig ?.Jag mobbar dig i alla fall inte men förstår bara inte hur du kan skriva på det sättet du gör

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Avstängd
Skrivet av KrilleMeister:

§ 8
Brott
Det är inte tillåtet att uppmana till brott eller sprida uppmaningar till brottsliga handlingar. Allt innehåll regleras av svensk lagstiftning.

i svensk lag får man inte ha mobbaing

Visa signatur

Windows 7 Ultimate Svensk 64bit,Intel Core i7 930, 2.80GHz (4,00GHz),Corsair TX 750W 80+,Asus RAMPAGE III EXTREME,Noctua NH-D14 140mm fläkt,Corsair 6GB (3x2048MB) DOMINATOR GT DHX+ 8-9-8-24,1TB Western Digital Caviar Black 64MB SATA III,XFX GeForce GTX 285 Black Edition1GB
,Antec Twelve Hundred,Samsung SH-S223C 22X DL Svart,

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jooelhoglund:

Vem mobbar dig ?.Jag mobbar dig i alla fall inte men förstår bara inte hur du kan skriva på det sättet du gör

jag tror inte du gör mig glad på det du skriver . Kom ihåg
Du har väl läst forumreglerna? Inlägg som bryter mot reglerna kan leda till avstängning från forumet. Håll diskussionen på en trevlig och konstruktiv nivå.

Visa signatur

Windows 7 Ultimate Svensk 64bit,Intel Core i7 930, 2.80GHz (4,00GHz),Corsair TX 750W 80+,Asus RAMPAGE III EXTREME,Noctua NH-D14 140mm fläkt,Corsair 6GB (3x2048MB) DOMINATOR GT DHX+ 8-9-8-24,1TB Western Digital Caviar Black 64MB SATA III,XFX GeForce GTX 285 Black Edition1GB
,Antec Twelve Hundred,Samsung SH-S223C 22X DL Svart,

Permalänk

§ 8
Brott
Det är inte tillåtet att uppmana till brott eller sprida uppmaningar till brottsliga handlingar. Allt innehåll regleras av svensk lagstiftning.

Skrivet av crysis2:

i svensk lag får man inte ha mobbaing

Snälla släng upp den § tack

On Topic: helt ok dator, långt ifrån "superdator" dock, vänd på hddn snälla
och fixa kabelhärvan.

Visa signatur

Återfinns under en sten 1.6mil ut på landet.
100/100 Mbit Fiber | Cisco EA4500 N900 Smart Router
Acer Aspire 6930G | ASUS K55VJ

Permalänk
Skrivet av crysis2:

jag tror inte du gör mig glad på det du skriver . Kom ihåg
Du har väl läst forumreglerna? Inlägg som bryter mot reglerna kan leda till avstängning från forumet. Håll diskussionen på en trevlig och konstruktiv nivå.

Sa ju bara att jag inte kan läsa vad du skriver

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk

Jäklar vad tight till minnena! xD men riktigt snyggt bygge måste jag säga! 5/5

Visa signatur

| BitFenix Prodigy White | Asus P8Z77-I DELUXE | i5-2500K | Corsair Vengeance 2x4 Gb @ 1333 MHz | Asus GTX 580 | Intel 520 180GB | OCZ Vertex 2 60 Gb | Samsung Spinpoint F3 1 TB | Corsair TX750W | Philips 24' |

Permalänk
Medlem
Skrivet av jooelhoglund:

Sa ju bara att jag inte kan läsa vad du skriver

jo men jävligt onödigt att tracka på honom som värsta talibanen då du själv skriver hyffsat illa.

Visa signatur

https://einridi.bandcamp.com | https://soundcloud.com/einridiofficial
[ASUS 27"][5900X@5GHz w H115i Platinum][MSi X570S MAG Tomahawk][32GB 3600MHz Vengeance LPX][Powercolor RX 7800XT][Corsair RM750x V2][Corsair MP600 500GB][256GB 840 pro][850 EVO 500GB][NI Komplete Audio 6][ADAM T7V][BD DT-1770Pro 250ohm][Bitwig Studio 5.1][Reason 11][Maschine 2.17.5][NI Komplete A49][Arturia MiniLab mk2][NI Maschine JAM & Mikro mk3][Corsair AIR 540][Windows 11 Pro]
"If they're going to pirate somebody, we want it to be us rather than somebody else." -- Microsoft Business Group President Jeff Raikes

Permalänk

antingen så har han inte svenska som modersmål, eller så trollar han. Innan man vet säkert om han är ett troll eller inte ska man inte hålla på och hacka på honom, detta ser ju värre ut än chatten i en HoN match!