Tips på spel för mig som gillar Bloond TD och WC3 TD

Permalänk
Medlem

Tips på spel för mig som gillar Bloond TD och WC3 TD

Hej

Vill ha tips på spel liknande dessa i topic, helst riktiga spel så man kan lägga ett par månader på att spela.

Tacksam för svar
//brallor

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

Jag börjar att be om ursäkt med bumpningen men är det verkligen ingen som har några tips? Har spelat alla onlinespel av td men är ute efter något mer seriöst,?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

ingen som vet? viil också ha det

Permalänk
Medlem

Kan iaf nämna mina favorit TDs i Wc3 :

Mafarazzo TD - Lite svårt men annars gött

Green TD - Helt awesome helt enkelt om man inte har efterblivna teammates

Team Line Tower Wars (TLTW) - Min favorit, sitt med en polare i skype och ni lär äga ut dem!

Visa signatur

13600KF, RTX 4070 FE, B760I, 32GB DDR4, NR200P

Permalänk
Medlem

Green TD som redan har nämnts. Sen finns det diverse maul banor som är jävligt roliga. Counter-Strike TD kan också vara rätt rolig, ja dom flesta TDs är roliga helt enkelt så länge man har roliga medspelare.

Jag är själv inte så mycket för Tower Wars banor, men Hero Line War däremot ;). Riktigt skoj, får nog leta reda på min FT skiva.

Visa signatur

Antec Designer 500| Antec Earth 500W | Asus M3A Socket Am2+ | AMD Phenom 9500 | Kingston 2x1024mb| Sapphire Radeon HD3850| Western Digital Caviar WD2500KS 250GB 7200rpm 16MB SATA2

Permalänk
Medlem

Legion TD wars... Är helt jävla awesome.. blir alltid minst ett spel/kväll...

Visa signatur

System: Aerocool DS Cube|| i5 4690K @ Stock || Phanteks PH-TC12DX || MSI Z97M-G43 || G.Skill Ripjaws 8-9-9-24 1866 MHz 8 GB || Gigabyte GTX460 1GB OC || PNY Optima SSD 480GB || Crucial C300 128 GB || Samsung Spinpoint F3 1TB || Fractal Design Edison M 750W 80+ Gold