Hur ska jag "nörda" till mitt nya rum?

Permalänk

Hur ska jag "nörda" till mitt nya rum?

Hejsan alla sweclockare nu äre såhär att jag ska snart byta rum och har bestämt att detta rum ska bli inspererat av mitt intresse! GAMING
rummet ska vara hälften svart och häften vitt sen tänkte jag ha en svart schablon eller annat motiv med typ mario eller samus eller något på den vita väggen som jag tänkte rita upp med en Overhead apparat som jag ska få låna ifrån skolan.
Är tacksam för andra tips på hur jag ska få mitt rum lite "Nördigare"

Mvh Pontus

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Musikälskare
Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Tack så mycket!:D hade dock tänkt mig svartvitt!

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk

Var just ner och försökte ta någon bild på rummet för att visa hur det skulle se ut men det blev inge vidare så knåpade ihop något eget i paint för att visa min tanke!

http://data.fuskbugg.se/skogsturken/Paintskills.jpg

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem

Du är medlem på sweclockers, jag tvivlar på att du behöver anstränga dig för att göra ditt rum nördigt.

Permalänk
Skrivet av Kalimac:

Du är medlem på sweclockers, jag tvivlar på att du behöver anstränga dig för att göra ditt rum nördigt.

haha!;) men det är inspiration jag är ute efter

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem

Kanske Pong på den svarta väggen?

Permalänk

Det skulle kännas fel då jag är för ung för pong! spelade det aldrig i min ungdom!;)

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Permalänk
Medlem

Kolla efter Wolwerine:s gravyrer & heminredning här på Swec,
både i gallerierna & i "hur bor du"-tråden. Massa inspiration där.

Permalänk
Medlem

Såklart så ska täcka hela väggen med en lcd/led skärm så att du kan ändra "tapet" när du vill!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

Såklart så ska täcka hela väggen med en lcd/led skärm så att du kan ändra "tapet" när du vill!

Ingen vägg man hänger upp tavler på!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

Fyll det med prylar och elektronik.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jycken:

Stora smileys ? Du verkar ju gilla dom.

Ett viktigt inlägg...

Typ lika viktigt som inlägg #14

Permalänk
Skrivet av getskägg:

Kolla efter Wolwerine:s gravyrer & heminredning här på Swec,
både i gallerierna & i "hur bor du"-tråden. Massa inspiration där.

Will do! Tackar så mkt:)

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Skrivet av Olegh:

Fyll det med prylar och elektronik.

Det har jag i mitt nuvarande rum men villl ha det lite mer "cleant" Blir galen av allt som ligger och skräpar överallt men kan inte låta bli att släpa hem prylar när läget kommer

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem

Jaha, vad ska brudarna tro

Permalänk
Medlem
Skrivet av CloX:

Jaha, vad ska brudarna tro

"Har jag sex med honom så kan han nog hjälpa mig med min dator imorgon!"

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonazz:

"Har jag sex med honom så kan han nog hjälpa mig med min dator imorgon!"

Eller " Wow han gillar också gamla TV'spel!"

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Skrivet av jonazz:

"Har jag sex med honom så kan han nog hjälpa mig med min dator imorgon!"

Vadå imorgon? gör bort sexet fort så man kan ta tag i det roliga istället!

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Skrivet av jonazz:

Eller " Wow han gillar också gamla TV'spel!"

Drömma går ju

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Hedersmedlem

En äkta nörd inreder inte, han bara staplar prylar överallt tills det blir nördigt.

Visa signatur

Eighty percent of air pollution comes from plants and trees. - Ronald Reagan

Permalänk
Musikälskare

En nörd låter sin inredning bara "hända" med andra ord ^^

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Skrivet av flashen:

En nörd låter sin inredning bara "hända" med andra ord ^^

Det jag har gjort nu men tänkte försöka göra det bättre!;) kommer ändå sluta med skrot överallt xD

Visa signatur

What was your favourite single player Quake level? One of the forty identical greenish-brown castles or one of the forty identical brownish-green castles? - Ben Croshaw

Permalänk
Medlem

Inred med Typisk 80tals inredning sedan en bildrörs tv kopplat till ett Nintendo 8bitar!

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk

Rama in gamla moderkort/grafikkort etc. och häng upp på väggen.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Proffsmoddare

Fyll rummet med datorer datorer datorer då kommer nördigheten av sig själv oavsett vad du har på väggarna
http://www.sweclockers.com/galleri/4769-wolverines-geekcentra...

http://img215.imageshack.us/img215/481/riggen.jpg
Lite färskare bild

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Såhär ska det se ut:


Proppfullt med datorgrejer överallt, och ett chassi torn i hörnet

Men som några har skrivit redan kan du ju hänga upp gamla komponenter på väggen, det ser väl lite nördigt ut

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Skrivet av Enduro:

En äkta nörd inreder inte, han bara staplar prylar överallt tills det blir nördigt.

*Sneglar åt båda håll*

Japp, det stämmer!

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!