Permalänk

tips på wii spel xD

har nyligen inskaffat mig wii xD och undrar vilka spel ni rekommenderar, spelar ingen roll om det är japansk eller ej, så länge det är kul...

vilka spel bör allla som har ett wii konsol ha ?

Permalänk
Medlem

Beror ju såklart lite på vad man gillar. Men dom självklara för mig är iaf. Zelda TP, Mario Galaxy 1 & 2, Metroid Prime Trilogy, Metroid Other M, Okami, Mario Kart och Super Smash Bros Brawl.

Visa signatur

[Lian-Li PC-Q33 + Seasonic P-520FL + Gigabyte GA-Z170N-Gaming 5 + Intel i7 6700k + Silverstone Heligon HE02 + Corsair Vengeance LPX Black 16GB 3000MHz CL15 + Zotac GeForce GTX 1060 AMP! + Samsung SM951 128GB + WD Blue 4TB]

Permalänk
Medlem

Ska man spela med/mot andra så rekommenderar jag "Wii Party" ett japansk blanding av små spel.
Mario Kart är med skojt.
Utbudet är stort men det känns ibland att det mesta som kommer till wii är skit, så är det också.

Permalänk

Zack & Wiki är en höjdare om man gillar lite problemlösning o peka & klicka.

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk

och känner man för en hemma kväll själv är ju nysläppet på Resident evil och Resident evil Zero ett måste att äga (samma nyversion som kom till GC)

Resident Evil Archives: Resident Evil Zero - Wii - CDON.COM
Resident Evil Archives: Resident Evil - Wii - CDON.COM

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

och känner man för en hemma kväll själv är ju nysläppet på Resident evil och Resident evil Zero ett måste att äga (samma nyversion som kom till GC)

Resident Evil Archives: Resident Evil Zero - Wii - CDON.COM
Resident Evil Archives: Resident Evil - Wii - CDON.COM

Oj, dom glömde jag ju! Och även Wii-versionen av RE4 är ju ett måste

Visa signatur

[Lian-Li PC-Q33 + Seasonic P-520FL + Gigabyte GA-Z170N-Gaming 5 + Intel i7 6700k + Silverstone Heligon HE02 + Corsair Vengeance LPX Black 16GB 3000MHz CL15 + Zotac GeForce GTX 1060 AMP! + Samsung SM951 128GB + WD Blue 4TB]

Permalänk

Super Paper Mario
Metal Slug Anthology
Excite Truck
Wario Land: The Shake Dimension

Ett par spel som är rätt schyssta

Permalänk

Jag kan inte ta en tråd seriöst när man ser "xD"