Jag beställde vanliga versionen från amazon.co.uk och fick två av stealth-bilarna för 520:- inklusive frakt;
Mazda 787B
McLaren F1 (fatta att ha denna dag ett!)
Nu ska jag boka CE också, så jag får spela på releasedagen och då får jag en stealth-bil till, frågan är vilken jag ska ta?
Audi R10 från PC City och Elgiganten
Honda NSX GT500 från Megastore
Nissan GT-R GT500 från Game.se
Mercedes-Benz SLS AMG från Webhallen
McLaren F1 från Gamestop (för er som inte vill beställa från England)
Eftersom jag redan har en bra rishög, så står valet mellan de tyska bilarna, mercan eller audin, vilken är bäst?
Det låter lite dumt att både köpa vanliga samt CE av spelet. Jag antar faktiskt att bilarna kommer att finnas som DLC senare... (om sony är = microsoft när det gäller sådana saker...)
Men eftersom du verkar vilja välja mellan SLS AMG och R10 så kan jag ju säga såhär.
Audi r10n är ju faktiskt en le mans bil, v10 disel. Mazda 787B är också en sådan typ av bil, så du har ju redan en sådan?
Och SLS Amg är ju faktiskt mr Kazunori Yamauchi's favoritbil.. Så den har ju de antagligen "tvingats" att arbeta extra på i spelet.
Skulle jag välja någon av dem bilarna så måste jag ju säga SLS amg, eftersom jag inte är något hyper-fan på le mans bilarna.. Annars finns ju GT500 bilarna (super GT) som är enligt egen mening underbara bilar och jag gärna kör på Tokyo R246 liknande banor!