Permalänk

AX 850w

Fick mitt nya nätagg för ett tag sedan, men hade förlorat min kamera kabel. Men nu är den funnen!
Blev riktigt nöjd den , även om jag skulle ha klarat mig med 1/3 av vad en levererar. Mer info kommer senare och under bilderna

AX 850w

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Razer Mamba | Razer Blackwidow Ultimate | Razer Carcharias

Permalänk
Medlem

Har själv spanat på detta nätagg älskar det att allt är modulärt. Bortsett från det, ett snyggt galeri!

Permalänk
Skrivet av racso:

Har själv spanat på detta nätagg älskar det att allt är modulärt. Bortsett från det, ett snyggt galeri!

Ja, det är perfekt med det modulära, Tack!

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Razer Mamba | Razer Blackwidow Ultimate | Razer Carcharias

Permalänk
Medlem

Glömde att fråga hur är kabeldragningen e det väldigt långa sladdar?

undrar även hur kablarna ser ut vore toppen om du skulle vilja lägga ut en bilde på hur kablarna ser ut

Permalänk

jag kan lägga ut alla kablar jag har över på min läng med en tumstock brevid? orkar inte plocka av andra sidan av chassit för då får jag jävlar inte på det igen har en jävla massa kablar över, Pci-e , 8pin till mobo, sata, molex etc. Blir det bra?

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Razer Mamba | Razer Blackwidow Ultimate | Razer Carcharias

Permalänk
Medlem
Skrivet av VictorHartman:

jag kan lägga ut alla kablar jag har över på min läng med en tumstock brevid? orkar inte plocka av andra sidan av chassit för då får jag jävlar inte på det igen har en jävla massa kablar över, Pci-e , 8pin till mobo, sata, molex etc. Blir det bra?

det vore grymt, jag förstår att du inte orkar att plocka bort bakplåten och behöva göra om allt det finns nog ingen som skulle orka att göra det ;P

Permalänk
Skrivet av racso:

det vore grymt, jag förstår att du inte orkar att plocka bort bakplåten och behöva göra om allt det finns nog ingen som skulle orka att göra det ;P

fixat det nu direkt, brb 2 min

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Razer Mamba | Razer Blackwidow Ultimate | Razer Carcharias

Permalänk
Medlem

Nice, det var ju lagom läng på dem. måsta tacka så mycket för all hjälp blir nog att jag beställer ett nästa vecka

Permalänk
Skrivet av racso:

Nice, det var ju lagom läng på dem. måsta tacka så mycket för all hjälp blir nog att jag beställer ett nästa vecka

Ja, dom är bra Inga problem! du kommer bli nöjd

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Razer Mamba | Razer Blackwidow Ultimate | Razer Carcharias

Permalänk

Bra och informativa bilder

Permalänk
Skrivet av Asheileon:

Bra och informativa bilder

Danke

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Razer Mamba | Razer Blackwidow Ultimate | Razer Carcharias

Permalänk
Medlem

är nätagget bra? för har tänkt köpa AX750 och sleeva det

btw 5p för corsair AX

och vart beställde du från?

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Skrivet av ÖverKlockaN:

är nätagget bra? för har tänkt köpa AX750 och sleeva det

btw 5p för corsair AX

och vart beställde du från?

jag tycker att det är super, jag beställde det från Inet

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Razer Mamba | Razer Blackwidow Ultimate | Razer Carcharias

Permalänk
Medlem
Skrivet av VictorHartman:

jag tycker att det är super, jag beställde det från Inet

okej tack då vet jag
men konstigt att du fick med en amerikansk (om det är de) strömsladd

Visa signatur

Bildskärm: Acer 27" WQHD 170Hz 2560x1440
Datorsystem: AMD Ryzen 3600 @4.0GHz - Nvidia RTX 3060 - ASUS TUF GAMING X570-PLUS - NZXT H440 Blue
Övrigt: Corsair K95 RGB - Corsair Scimitar - Corsair VOID Wireless

Permalänk
Skrivet av ÖverKlockaN:

okej tack då vet jag
men konstigt att du fick med en amerikansk (om det är de) strömsladd

Mjo. men inet skicka med en svensk utanför

Visa signatur

Fractal Design Define Mini | Asus DCII 7970 | Corsair 1600mhz Vengence | Corsiar AX 850W | P8Z77-M PRO | i5 3570K @ 4.8Ghz | Corsair Force3 | Corsair H60

Razer Mamba | Razer Blackwidow Ultimate | Razer Carcharias