Permalänk
Skrivet av fluff3n:

ÄRE BLAXXARN

flaxxarn!

Visa signatur

- jag är inte rädd, jag kan flyga!

Permalänk
Medlem

nice med sleeve, hör av dig om det ifall det blir något över ! intreserad som fan !

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

nice med sleeve, hör av dig om det ifall det blir något över ! intreserad som fan !

det är ju bara att köpa från MDPC-X ? =D

Visa signatur

- jag är inte rädd, jag kan flyga!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Antiblaxx:

det är ju bara att köpa från MDPC-X ? =D

jo men tänkte mest testa sleeva först och se hur det går :), sen ska jag köpa mig ett lass, lite träning innan den stora matchen

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

jo men tänkte mest testa sleeva först och se hur det går :), sen ska jag köpa mig ett lass, lite träning innan den stora matchen

Jaha du tänkte så, ska kolla om jag får något över! får jag nåt över så PM'ar jag dig

Visa signatur

- jag är inte rädd, jag kan flyga!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Antiblaxx:

Jaha du tänkte så, ska kolla om jag får något över! får jag nåt över så PM'ar jag dig

man tackar för det

Permalänk
Medlem

ge oss lite sleeveuppdate förfan =D

Permalänk
Skrivet av KsKz_91:

ge oss lite sleeveuppdate förfan =D

Jag har aldrig sleevat förut, men det går sakta framåt. Slevat några kablar bara, Det är en del kvar

Visa signatur

- jag är inte rädd, jag kan flyga!

Permalänk
Skrivet av Antiblaxx:

Jag har aldrig sleevat förut, men det går sakta framåt. Slevat några kablar bara, Det är en del kvar

Snyggt bygge!

OffTopic: Hur lång tid tog det för dig att få sleeven? Jag beställde mitt förra helgen och har inte fått det än =(

Visa signatur

Server: CPU - i7 3960x | GIGABYTE X79-UD3 | RAM 24GB 1600MHz | Corsair HX750(MDPC-X) | Fractal Design R4 | Intel 530 SSD 240GB | Dell U2311h
HTPC: i5 6600k, 1060 GTX, 8GB Ram, 256 GB SSD.

Permalänk
Skrivet av nicklas1988:

Snyggt bygge!

OffTopic: Hur lång tid tog det för dig att få sleeven? Jag beställde mitt förra helgen och har inte fått det än =(

Det tog nästan en vecka

Visa signatur

- jag är inte rädd, jag kan flyga!

Permalänk
Medlem

hur har det gått här nu då ??