Permalänk
Medlem

Nätagg är ju inbyggt på kortet...Bara en adapter in uppe vid antennen Det ät därför jag valde detta kort!

Permalänk

Vilken liten söt dator
Vad kostade allt tillsammans?

Visa signatur

Stationär: [Intel i5 750 2,66Ghz]-[XFX Radeon HD5770 1GB DDR5]-[ASRock P55 Extreme]-[Corsair 2x2GB DDR3]-[WD Black 640GB]-[Corsair TX 650W]
Bärbar:  MacBook Pro 13" 2011 - Unboxing - Galleri
TV-spel: Playstation 3 40GB, Xbox 360 Elite, Wii, Gamecube, N64, NES

Permalänk
Skrivet av Flash A:

Hur har du löst det med nätagg. Fundera på att bygga en själv

Om du kollade upp moderkortet så skulle du veta att moderkortet har en inbyggd PSU som man får med ett externt nätagg till (som en laptop-laddare).

Visa signatur

AMD Phenom II 955 @ 3.2Ghz | Saphire HD 4890 OC | ASUS M4A785TD-V Evo | Corsair TX 650W | Corsair H50 | OCZ SSD 30Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av A Sandberg:

Vilken liten söt dator
Vad kostade allt tillsammans?

I runda slängar 5500 kr, men drar man av intel disken så hamnar man på ca 3500 kr.

Permalänk
Medlem

Varför fungerar inte .mkv? Jag streamar packade 1080p .mkv filer trådlöst från nasen utan tillstymmelse till lagg på min setup... Utan klockning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chibariku:

Ja det är synd att XBMC inte har hårdvaruavkodning till windows fick köra det på Ubuntu och då rullar allt jag matat den med på fint

DXVA (hårdvaruaccelerering) funkar fint i Dharma versionerna.

Hade fel ang. plugins. Lite annorlunda upplägg bara.
Permalänk
Medlem
Skrivet av Darkling:

Varför fungerar inte .mkv? Jag streamar packade 1080p .mkv filer trådlöst från nasen utan tillstymmelse till lagg på min setup... Utan klockning.

Hackade nåt så kopiöst. Har inte testat efter klockningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av D-light:

Hackade nåt så kopiöst. Har inte testat efter klockningen.

Har du provat Dharma versionen av XBMC, med fungerande accelerering?