Permalänk
Medlem

Vem har dragit pengar?

Loggade in på min bank idag och såg att nån dragit 122 kr på mitt Visa-kort konto

Har kollat alla de mmo spel som jag har spelat och inga har dragit pengar.
Pengarna drogs idag med texten ""U.k.," Computer Software" försökt att googla men verlkigen inte hittat något.

Nån som vet vilka de är? Säkerligen är det bara något jag glömt men mycket irriterande!

PS Var fan ska en sådan här tråd vara egentligen?

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk

Hmm.. känns ju lustigt. annars brukar ju små summor vara man betalat till banken för något erbjudande eller kortkostnaden. dock brukar de står bra tydligt.

Har du loggat in förenklat eller avancerat? kan du se något mer? isf är det bara ringa banken och höra vad det är för något och är de snälla så kan de stoppa överföringen (alt du får tillbaka din hundring)

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Hmm.. känns ju lustigt. annars brukar ju små summor vara man betalat till banken för något erbjudande eller kortkostnaden. dock brukar de står bra tydligt.

Har du loggat in förenklat eller avancerat? kan du se något mer? isf är det bara ringa banken och höra vad det är för något och är de snälla så kan de stoppa överföringen (alt du får tillbaka din hundring)

Kan bara logga in på ett sätt med SEB tyvärr och nej kan inte se något mer :/ Står bara att det dragits idag och det meddelandet.

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Gå till närmsta SEB filial och fråga efter mer information! Ta med ID och kontonummer.

Permalänk

är det inte banken som tar betalt för ditt kort?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Jag kan garantera att banken inte skriver så för kortavgiften.

Är det en utländsk valuta och det är draget (inte bara reserverat) borde du kunna klicka på beloppet och se vidare info om belopp i utländsk valuta, växlingskurs och sannolikt också något mer detaljerat om vem som tagit betalt.

Permalänk
Medlem

Det är bara att ringa SEB kort så hjälper dom dig att ta reda på vad och vem som dragit pengar.