Permalänk

Dead rising 2 trainer

Finns det någon trainer till DR2 än?

Permalänk
Medlem

Ja, det finns en +15-trainer (av h4x0r). Jag föreslår att du googlar fram den, då jag förmodligen inte får länka.

Permalänk

Släpptes inte DR2 nu i veckan? Och du vill redan fuska? Sigh..

Visa signatur

Alienware 17

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morganrone93:

Släpptes inte DR2 nu i veckan? Och du vill redan fuska? Sigh..

Oj. Det här har ju aldrig diskuterats tidigare...

Det är oerhört tröttsamt och beklagligt att folk inte kan låta andra spela sina spel på det vis de själva önskar, i synnerhet när det gäller spel som till stor del bygger på ett enspelarläge. Det är helt och hållet upp till trådskaparen vad han eller hon vill göra med och få ut av sitt spel.

Vad gäller just Dead Rising 2 har ju till och med mer 'ärliga' spelare visat intresse av trainers eller moddar, inte minst i syfte att eliminera tidsbegränsningen och göra diverse tillhyggen oförstörbara.

Det handlar för många om att få ut mer av spelet, och tycker man som jag att det finns en stor tjusning i att meja ner odöda obehindrat - utan tidspress - är 'fusk' som dessa mycket välkomna. Förstå det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morganrone93:

Släpptes inte DR2 nu i veckan? Och du vill redan fuska? Sigh..

Antar att du inte provat "unlimited ammo" med en hel automatisk och bara såga ner hav av zombies? de är kärlek de:P

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morganrone93:

Släpptes inte DR2 nu i veckan? Och du vill redan fuska? Sigh..

Jag ser din poäng, men spel som DR2 är lite undantag då om bara gjort spelet omständigt.. Jag har aldrig orkat bry mig om storyn i varesig ettan eller tvåan, har också bara viljat kräkas på tidslinjen och nedbrytningen på ens vapen.

Känns krystat att leta land & rike runt för att samla ihop massa obskyra items i 20min för att göra ihop ett vapen som går sönder efter 30sec.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Kan någon förklara varför min trainer inte fungerar? Allt fastnar när jag aktiverar den :/

Kör W7-64 om det är till någon hjälp.

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.