Permalänk
Medlem

Fläktplats i fronten (Omgjord)

Jag tyckte själv efter ett tag att det inte såg så jävla bra ut, så jag gjorde om hålet lite. Blev dock större så a kanterna syns mycket mer nu men blir bättre sen med högtalartyg över sen !

Jag glömde klippa mina naglar igen ><

Fläktplats i fronten (Omgjord)

Permalänk

Sätt ett galler i fronten för guds skull! Det skulle se mycket bättre ut enligt mig.

EDIT: Missade att du skulle köra på högtalartyg!

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Medlem
Skrivet av cyberkyckling:

Sätt ett galler i fronten för guds skull! Det skulle se mycket bättre ut enligt mig.

EDIT: Missade att du skulle köra på högtalartyg!

Hehe Kommer bli så mycket snyggare sen med högtalartyget över hålet sen !

Permalänk

Ett tips är att använda en cd skiva när man gör hål för 120mm fläktar. blir någon mm för stort men inget som direkt märks.

Det kan ju vara en bra idé att sätta dit ett fläkt filter om du inte tänkt på det.

Men alla ska vi börja någonstans så

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Ett tips är att använda en cd skiva när man gör hål för 120mm fläktar. blir någon mm för stort men inget som direkt märks.

Det kan ju vara en bra idé att sätta dit ett fläkt filter om du inte tänkt på det.

Men alla ska vi börja någonstans så

Okej, tack för tipset kanske används nån dag !
Har inte mätt hur stort själva hålet är så vet inte om jag kan använda ett fläktfilter.
Annars så blir det högtalartyg,
Jo

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Måste säga att jag blir lite glad över att se detta.
Du tog faktiskt åt dig av kritiken du fick, trodde aldrig att du skulle göra det.

Bra jobbat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Måste säga att jag blir lite glad över att se detta.
Du tog faktiskt åt dig av kritiken du fick, trodde aldrig att du skulle göra det.

Bra jobbat!

Tur det då (:
Efter ett tag så insåg jag att jag ska lyssna på vad ni alla säger
hjälper en hel del !
Tack !

Permalänk
Avstängd
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Ett tips är att använda en cd skiva när man gör hål för 120mm fläktar. blir någon mm för stort men inget som direkt märks.

Det kan ju vara en bra idé att sätta dit ett fläkt filter om du inte tänkt på det.

Men alla ska vi börja någonstans så

Bra tips!

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<