Permalänk
Medlem

Drömmer bara om Apple produkter?

Varje dröm som jag har drömt den senaste månaden har vart om apples produkter. Dvs att jag hade en iPad.

Produkterna är iPhone 4, iPad, iPod Touch och Macbook Pro.
Har ingetdera.

Bara en slump eller?

Permalänk
Medlem

Det är bara mardrömmar om att du spenderat dina pengar på varor med ockerpriser. Händer också att jag drömmer om saker där jag spenderat en massa slantar på grejer jag inte behöver.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Apple har en satellit som kan visa reklam i folks drömmar på dem som ännu inte gått över till den mörka sidan...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem

Det verkar tyvärr som att Apple kontrollerar 80% av jordens befolkning.

Permalänk

De har lyckats med sin marknadsföring i alla fall. =/

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem
Skrivet av Evil_AnAnAs:

De har lyckats med sin marknadsföring i alla fall. =/

Haha, jo!

Permalänk
Medlem

Ser att de har fått sin nya "mind control" maskin att fungera ;).

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Apple apple apple apple? Apple apple apple apple apple hahaha haha!

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Skulle gå till en doktor om samma sak hände mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cloudstone:

Apple apple apple apple? Apple apple apple apple apple hahaha haha!

+1! Hahhahhaahhaahaa.

Permalänk

Kände ett visst obehag när jag läste rubriken...

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Du har fått ett biologiskt Apple-virus i dig, uppsök läkare omedelbart!

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 16GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Prova att äta päron innan du går och lägger dig.

Visa signatur

Quad-quad core med kvävekylning och kokvattenreaktor.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Avstängd

Du kanske kommer i kontakt med apple i form av att du tänker på produkterna,ser dem,pratar om dem i vardagen ?

drömmar är ganska random, ja drömmer om våld,droger,tjejer,mina kompisar och allt möjligt sjukt =(
sjukast var när jag drömde att ja åkte på en gräsklippare typ 130 km/h ner för en skidbacke tror jag än så länge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

Du kanske kommer i kontakt med apple i form av att du tänker på produkterna,ser dem,pratar om dem i vardagen ?

drömmar är ganska random, ja drömmer om våld,droger,tjejer,mina kompisar och allt möjligt sjukt =(
sjukast var när jag drömde att ja åkte på en gräsklippare typ 130 km/h ner för en skidbacke tror jag än så länge.

Hahaha mina är också helt sjuka, trist att jag aldrig kan återberätta någon fullt ut men dom är nästan alltid psykedeliska.