Bitfenix lanserar datorlådan Survivor

Permalänk
Avstängd

Hm ju mer jag kollar på den ju mer vill jag köpa den skulle varit riktigt snyggt och ha på mitt massiva mörka ek skrivbord <3

Visa signatur

>AMD Phenom™ 1055T@3,8Ghz + NH-D14|Gigabyte GTX460 1GB@ 850/2200mhz|Gigabyte 870A|A-Data 4GB Ram|CM HaF 912+|Creative X-Fi Titanium+Z-5500|Kingston SSD| Och lite till.<

Permalänk

jag tyckte det va skitsnyggt

Permalänk

Jag instämmer med ovanstående att den är snygg och jag ångrar lite min beställning av Cooler Master HAF X ATX som är på väg hem till mig, utbudet av chassin med usb 3.0 portar på frontpanelen är inte stort idag. Och det skulle aldrig falla mig in att köpa ett chassi utan denna port där fram, då man inom snar framtid inte precis vill använda usb 2.0 till usb minnen. Precis samma som att man idag och får några år sedan knappast ville använda en usb 1.1 port till usb minnen. Jag tror heller det inte dröjer länge innan "man" går över till usb 3.0 minnen, det finns några få redan idag.

Nå som sagt detta chassi ovanför är grymt mycket snyggare än mitt, som i.of.s. har andra fördelar.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Avstängd

Jag gillar det. Snyggare än det förra i alla fall.

Permalänk
Medlem

Fred Perry?

Visa signatur

"Where should I put this thing so that it doesn't hurt anyone we know or care about?"
"Out the window, Sam. There's nobody but strangers out there."

Permalänk
Skrivet av Chris_Kadaver:

Får intrycket av en futuristisk brevlåda. Den skulle varit gul med postenmärket istället. x)

Kul modding idé

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Äntligen en snygg låda!!! riktigt läcker..

Visa signatur

FRACTAL DESIGN R3|| GIGABYTE GA- Z68X-UD3H|| INTEL 2500K ||GIGABYTE R9 290 WF||OCZ PRO 700W|| CORSAIR H60|| CORSAIR 8GB VENGEANCE 1600MHZ || SAMSUNG spintpoint f3 || CORSAIR SSD 120gb || SAMSUNG dvd || OS win7|| DELL U2311H"
MEDIADATOR:INTEL I3 540|| ASUS P7H55-M LX P55 || HD5450 || DDR3 2GB || FINLUX 47"

Permalänk
Medlem

Väldigt intressant. Äntligen en låda som inte är så kantig, mer sånt här tack. Blev lite sugen även om man stör sig dels lite på 3x5.25''platser, dels på att det är lite väl grova ramar. Beror nog på hur finishen verkligen ser ut i verkligheten, i princip vilket 300kr-chassi som helst kan ju se ut att ha en schysst finish på såna här säljbilder.

Permalänk
Medlem

NEJ Mina marines kommer bli slaktade ;D

Visa signatur

Gigabyte GA-Z77N-WIFI :: Intel Core i5 2500K @ 3.3 Ghz :: Corsair Vengeance 2x4GB :: MSI GTX 570 Twin Frozr II :: SSD 128+128 GB :: HDD 500 GB :: Fractal Design NODE 304
Amneboeg :: ARMA 3!

Permalänk
Medlem

Intressant chassi med en hel del som talar för det. Måste säga att de har lyckats med handtaget, vilket faktiskt gör det relativt portabelt. Då det är riktat längs chassiet kan man bära datorn som en påse eller väska. Detta misslyckas exempelvis Antecs senaste Lanboy Air med då man blir tvungen att bära det framför kroppen. Något så enkelt att rätta till borde vara självklart om man nu har för avsikt att sätta dit ett handtag.

Permalänk
Medlem

Ser ganska bra ut faktiskt, rolig design! Kul med lite nytt.

Visa signatur

Louqe Ghost S1 + L TopHat | ASRock Phantom Gaming ITX | Intel Core i9-9900K | Corsair Vengeance LPX 32GB | Gigabyte GeForce RTX 2080 Ti 11GB | Corsair SF750 Platinum | Samsung 970 EVO Plus 500GB | Intel 660P 2TB | Custom Vattenkylning CPU/GPU | Windows 11 Pro x64

Permalänk
Medlem

värkar stabil och hållbar.tycker att de skulle jobba lite mer på moddnigen. Mer Led lampor som Colossus.
Kommer nog köpa någon Bitfenix chassi.

Visa signatur

sad

Permalänk
Avstängd

inte en chans att ja litar på ett sådant patetiskt handtag.

Permalänk
Medlem

Funderar fan på köpa ett:) kostar 680kr just nu på Cdon:=