Permalänk

Q-Dance Qlimax 2010.

Ska för första gången på ett hardstyle-event och det fick bli Qlimax 2010 i Holland. Har tidigare bara varit på hårdrockskonserter/festivaler. Ska bli jävligt roligt att se hur allt ter sig på ett sånt där ställe.

Nu skapade jag ju inte tråden för att tala om detta; utan för att fråga om det är några fler medlemmar på Sweclockers som ska åka ner till Holland den 27:e November?

Q-dance - Qlimax
Trailer: Qlimax

Jag och 3 kompisar tar flyget från Arlanda den 27:e till Amsterdam för vidaretransport med tåg till Arnhem och incheckning på hotell där. Sen direkttransfer från hotellet till Gelredome och ett sjuhelvetes röj.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk

ja bor 6 min från Gelredome i arnhem, men slösade mina konsert pengar på Taste of chaos i amsterdam i dec. Hoppas du får kul

Permalänk

Jag hade gärna dragit iväg på något sånt här. dessvärre har jag inga kompisar som delar samma intresse

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk

Jag har varit på Trance Energy ett par gånger men Qlimax har jag inte fastnat för. Det är inte riktigt min smak.

Visa signatur

Gigabyte EX38 DS4 :: Intel Core 2 Duo E8400 3GHz :: Reaper PC8500 2x2GB :: Gigabyte Crossfire ATI Radeon HD4850 :: 1,35TB HDD :: Soundblaster Audigy 2 ZS

Permalänk

Då har Q-dance släppt line up:en och så även en ny introvideo för hela eventet.

Qlimax - 27th of November 2010 - GelreDome Arnhem

Line Up:
Brennan Heart
D-Block & S-Te-Fan
Zatox
Wildstylez
DJ Stephanie
Psyko Punkz
Endymion & Evil Activities
Ruffian (MC)
TNT Aka Technoboy ‘n Tuneboy
Pavelow

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.