Permalänk
Medlem

kompis / partner

Hej!
Jag har börja greppa vem jag är, hur jag trivs med bäst.

Var kan man annonsera gratis efter en kompis / partner från Norrbotten helt från Luleå?

Jag vill inte att det ska vara en date utan mer som kompis / vän som de kan bli mer med för date då är det för seriöst.

Jag är ingen man vill date:a för jag är

helst för mig själv eller mellan 4 ögon

söker någon att inte vara så ensam med

ge tips på sidor

Permalänk

wtf

Visa signatur

My name is legion, for we are many.

Permalänk
Medlem

Facebook?

Permalänk

Det är väll de vanliga datingsidorna man ser reklam på skulle jag gissa?

Visa signatur

Ride wit me, or collide wit me
jag älskar trådar som spårar ur redan vid första inlägget :)

Permalänk
Medlem

Är du typ ute efter en polare eller en flickvän?

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Fylleinlägg?

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Skrivet av Martiis:

Fylleinlägg?

Nog för att man har varit full på morgonen någon gång men det här är ju rejält hardcore i så fall!

Permalänk
Medlem
Skrivet av hav:

Nog för att man har varit full på morgonen någon gång men det här är ju rejält hardcore i så fall!

Igår var det bara lördag!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

på fragbite kanske du hittar likasinnade

Permalänk
Avstängd

Sök på vänskap på google så dyker det upp olika sidor. (Men vågar inte svara på hur seriösa de är eller inte:P).

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

Du har ju oss!

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Medlem

Gillar du långa strandpromenader?

Permalänk
Medlem

är du hög?

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Avstängd

Var nu snälla mot honom grabbar det finns faktiskt folk som:

a) har svårt för att umgås med "många"
b) har svårt för social interaktion rent generellt.

Är ju allmänt känt att datorsnubbar gärna "gömmer" sig bakom sina datorer, msn, skype, X övriga kommunikationsmedel. Många tycker att datorer är mer föutsägbara än människor. Men när någon vill försöka så kan och bör man uppmuntra och inte "retas".:):D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Vet inte hur mycket ShakeMyWorld - Dejting och Aktiviteter för Sveriges singlar håller till uppe i norrland. Men här i Stockholm är det ett väldans bra sätt att träffa nya människor och sällskap.

De anordnar lekar, sportarrangemang och datear

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |