Permalänk

Flash för steam

Alltså när jag går in på butikssidan på steam och ska kolla på trailer som det ofta brukar vara, kommer det upp att jag måste installera flash player. Det kommer upp en länk där man ska ladda ned ifrån men det står att jag har den senaste installerad :S Konstigt? Kan ju kolla på youtube klipp osv men i steam funkar det inte. Nån som vet hur man kan gå tillväga?

Permalänk
Medlem

Måste du inte tanka flashtillägget för Internet explorer? (om du nu använder annan webbläsare än IE såklart.)

Permalänk
Skrivet av Pewtah:

Måste du inte tanka flashtillägget för Internet explorer? (om du nu använder annan webbläsare än IE såklart.)

Glömde skriva att jag har google chrome. Hur laddar man ned tillägget isf?

Permalänk

Använder en annan webläsare tillfälligt

Visa signatur

| Fractal Design Define R2 Black | PowerColor Radeon 5850 pcs+ | AMD Phenom II x4 955 BE | Scythe Ninja III | Gigabyte 790XTA UD4 | Fractal Design Tesla 550w|

Permalänk
Skrivet av TurboKossaN:

Använder en annan webläsare tillfälligt

Det är ju så att jag vill kunna se det direkt på butikssidan på steamclienten och vill inte behöva byta mellan webbläsare:/ Så tänkte om någon hade någon bra tanke:/

Permalänk
Medlem
Skrivet av enneby_93:

Det är ju så att jag vill kunna se det direkt på butikssidan på steamclienten och vill inte behöva byta mellan webbläsare:/ Så tänkte om någon hade någon bra tanke:/

Ja, du startar Internet Explorer och laddar hem Flash med den, då kommer du sedan kunna se trailers på Steam.

Permalänk
Skrivet av Handa:

Ja, du startar Internet Explorer och laddar hem Flash med den, då kommer du sedan kunna se trailers på Steam.

Jaha du menar så:P Smart:P Är det bara att göra det genom adobe hemsida eller?

Permalänk
Medlem
Skrivet av enneby_93:

Jaha du menar så:P Smart:P Är det bara att göra det genom adobe hemsida eller?

1. Starta IE.
2: Surfa hit: Adobe - Adobe Flash Player
3. Istallera.

Klart.

Permalänk

Det funkade:D Tack så mkt för seriösa svar som man aldrig får på andra forum:D