Vad brukar ni göra på lan förutom att spela!

Permalänk
Medlem

Vad brukar ni göra på lan förutom att spela!

Såg att det fanns en tråd om vad man kan spela på lan, så drar upp en tråd vad ni brukar göra på lan. Då tänker jag inte framför datorn Som t.ex: På Dreamhack brukar de raida statoil..
You got it?

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk
Medlem

Får väl börja!
Ibland när vi lanar ett gäng (20 pers) på en ungdomsgård brukar de flesta springa ut och snacka med securitas, försöka köra rally med våra stolar med dem etc.

Visa signatur

I'm not a Goblin, I'm a Gnome and you just got Gnomed! ♥

Permalänk
Medlem

Se film (tillsammans), nattpromenad, bad och grillning är väl de vanligaste sakerna.

Visa signatur

Efter att ni har läst det här har ni insett att det inte gav något.

Permalänk
Medlem

sova?

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk

På sommaren brukar vi grilla, ta bilen till någon sjö och bada.
Sen självklart går man ju ut för att sätta sig på första bästa pizzeria!

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk
Medlem

Ibland kan det bli film, och grillning och lite bärs på sommaren. Alltid kul
Pizza är ju iaf en tradition här.

Permalänk
Medlem

Dricka öl och spela poker

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Dricka öl , jäger och oftast grilla.

Visa signatur

BAAH

Permalänk
Avstängd

Låter i mina öron som väldigt inskränkta liv. (Jag har själv varit på LAN en gång och det gör jag aldrig om - det tråkigaste jag någonsin gjort). Nåväl: vi drack cola sov, körde ut till en mack köpte bröd, åkte hem och LAN:a och sov. Så roligare kunde man ha haft det.:P Men man ska ju pröva på allt här i livet och inte missa något sägs det ju.:) Bra att ha prövat så man vet om vad man inte ska göra om igen.:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Låter i mina öron som väldigt inskränkta liv. (Jag har själv varit på LAN en gång och det gör jag aldrig om - det tråkigaste jag någonsin gjort). Nåväl: vi drack cola sov, körde ut till en mack köpte bröd, åkte hem och LAN:a och sov. Så roligare kunde man ha haft det.:P Men man ska ju pröva på allt här i livet och inte missa något sägs det ju.:) Bra att ha prövat så man vet om vad man inte ska göra om igen.:D

Då är det ni som är tråkiga personer. Inte LAN:ets fel...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk

Knulla brudar, kröka loss.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Kazen:

Då är det ni som är tråkiga personer. Inte LAN:ets fel...

Delvis har du rätt: Jag tycker att folk ser på LAN som att fiska.:P Dvs. man ska sitta helt tyst och glo på en skärm och i bästa fall dirigera/säga: "höger", "vänster" dit grabbarna går i spelet.

Jag tycker att LAN:ande ska vara ja som när man äter och umgås, man snackar och har trevligt :D<3:D och spelet blir mer som en bisyssla, men neheeej då...tydligen ska man bara spela och hålla käften.:P:/ Det sistnämnda alternativet blir för dött, torrt och innehållslöst för mig.:D

Killen som höll i LAN:et var en dålig värd, han sov mest och var allmänt frånvarande.:O:D Det slutade med att jag och en snubbe snackade OCH spelade och hade kul de få sista timmarna LAN:et var.:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

när jag lanade och inte spelade så blev det mest att visa filmer,mixtra med roliga program,dela bilder/filmer/musik med varandra.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mangemani:

när jag lanade och inte spelade så blev det mest att visa filmer,mixtra med roliga program,dela bilder/filmer/musik med varandra.

En del har tur!:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

När man var mindre så bytte man porr med varandra så många gånger att det tillslut var samma porr som bara cirkulerade, många av oss för 10 - 15 år sedan hade inte internet och hade man så var det stabila modem 56k.
Nu för tiden träffas vi "gamla" gubbar och spelar lite spel, grillar, diskuterar fruar/flickvänner/potentiella knull och spelar fotboll under "kontrollerade" former.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Jag tycker att LAN:ande ska vara ja som när man äter och umgås, man snackar och har trevligt :D<3:D och spelet blir mer som en bisyssla, men neheeej då...tydligen ska man bara spela och hålla käften.:P:/ Det sistnämnda alternativet blir för dött, torrt och innehållslöst för mig.:D

Precis så har "våra" lan alltid varit som du beskriver. Spelandet kommer alltid i andra hand och den sociala biten är den absolut viktigaste!

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pinkspear:

Precis så har "våra" lan alltid varit som du beskriver. Spelandet kommer alltid i andra hand och den sociala biten är den absolut viktigaste!

Nice!:)(Y) Det är så som det ska vara.:) Själv var jag nybörjare på spel och fick knappt någon hjälp utan allal var "inne i sitt" (därmed är det bevisat att datanördar inte behöver någon tjej - spelet räcker för att de ska känna sig "hemma och inne";)(A)), visst fick man lite hjälp men det var inte någon längre stund.:P

Skulle vara kul och få uppleva ett LAN som är som du beskriver!:)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!