Permalänk
Medlem

Razer Lycosa Lagning & Mod...

Som beskrivningen säger så ska mitt razer lycosa fixas, Problemet på den är att Touchpanelen har slutat fungera helt, och så vill jag göra den mer personlig så den ska moddas

(OBS) Innan ni kastar mig med ord så har jag prövat allt som går att pröva för att få touchpanelen att fungera igen :/, jag har prövar utan resultat så vet ni några knep som kan få den att fungera, dela jättegärna med er :)!

Razer Lycosa Lagning & Mod...

Permalänk
Medlem

Lycka till med mitt knasiga tangentbord ^^

Visa signatur

Asus P6X58D-E| Core i7 960 | Corsair Dominator GT 12GB 8-8-8-24| Asus + Leadtech + Zotac Geforce 480gtx 1536mb (3-SLI) med EK Waterblock | Corsair AX1200i | OZC Vertex 60GB SSD, 3x WD Green 2TB, 1 WD Black 1TB | Alphacool Nexxos extreme 480mm + 2x 240 | D5 + EK Top + BP Reservoar | Resten av vattenkylningsdelarna är ifrån BP's sortiment | Mathems Dye Pastel Blue kylvätska

Permalänk
Medlem

Nu blir herr m3nl0l fundersam
Detta slängs genast upp i Bokmärkesfältet

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 7 3700X / 48GB RAM / RX 6600 XT / 2TB SSD / Arch Linux
Server: Intel(R) i5-7400T / 32GB RAM / 21TB HDD / Proxmox

Permalänk
Medlem
Skrivet av ReDoZz:

Lycka till med mitt knasiga tangentbord ^^

jah hoppas den går att laga :O, när vi bytte touchpaneler så fungerade det vaa??? Då måste det bara vara touchpanelen som knasar inte sant och inte det högra kretskortet ?

Skrivet av m3nl0l:

Nu blir herr m3nl0l fundersam
Detta slängs genast upp i Bokmärkesfältet

jasså blir du det :P, gött gött :D, du kan annars föja mig och mina projekt om du går in på min sida och klickar på följ Kskz_91

Permalänk
Medlem

Har du den röda lacken från ditt Armor bygge kvar? Använd den på tangentbordet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Goo5e:

Har du den röda lacken från ditt Armor bygge kvar? Använd den på tangentbordet?

ne fan R1 lacken är slut :(, men jag skulle hellre vilja ha det mattsvart

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kör utan motstånd som jag

Visa signatur

De du