Video: Livedemo av Duke Nukem Forever

Permalänk
Melding Plague

Video: Livedemo av Duke Nukem Forever

På mässan Firstlook i Amsterdam visade utvecklarna på Gearbox upp det efterlängtade spelet Duke Nukem Forever.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Hade detta visats i april så ja, det hade varit logiskt... men vågar man hoppas tro....

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker det är aningens omoget och oprofessionellt att rita upp en kuk på whiteboarden framför Europas samlade press?

Visa signatur

Speldator :[I] AMD 5600X - 16GB fläskigt ram - AMD 580RX - AOC 32" Wide
HTPC : i5 3450S - 8GB G.Skill - Streacom F8

Permalänk
Medlem

Var det inför pressen?

Visa signatur

Moderkort: ASUS Maximus III Formula | Processor: Intel i7 860 @ 3.82GHz | Minnen: 8GB Corsair Vengeance 1600Mhz | Grafikkort: XFX 5870 1GB | Kylare: Noctua NH-D14 | Nätagg: Corsair HX850W
Moderkort: MSI 880GMA-E45 | Processor: AMD Athlon II x2 245e | Minnen: 4GB Dominator GT 1600MHz | Kylare: Scythe BIG Shuriken | Nätagg: Seasonic X-Fanless 400W | 12TB

Permalänk
Skrivet av MoNkeY-05:

Är det bara jag som tycker det är aningens omoget och oprofessionellt att rita upp en kuk på whiteboarden framför Europas samlade press?

Är inte det vad Duke Nukem is all about ?

Permalänk
Medlem

Äntligen!

Inte för att jag tror att det kommer vara bra, men allt det här börjar bli löjigt, varför la de bara inte ned snacket och gjorde något roligt ist?

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk

Har inga som helst förhoppningar gällandes detta spel. Kommer lätt bara rycka på axeln när det släpps, men kommer definitvt spela det för att antagligen konstatera att det ej var värt ~14 års väntan

Visa signatur
Permalänk
Medlem

ser nice ut

Visa signatur

asus maximus III formula. i7-860@4.083ghz. northq siberiantiger 2. kingston hyperx 2x2gb @1800mhzddr3. intel ssd 80gb g2. Fractal Design 1000w. Zotac gtx480 amp!(stock 756/1900)).

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker det är aningens awesome och possimpable att rita upp en kuk på whiteboarden framför Europas samlade press?

Visa signatur

gege

Permalänk
Medlem

riktig duke nukem anda ändå att rita en kuk så där och börja med att han kissar och sedan att det visar sig att Duke själv spelar med han får en avsugning kommer nog bli bra detta bara man inte förväntar sig det bästa spelet ever ^^

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk

Riktigt skön attityd dom har hahaha, jag ser faktiskt fram emot att få spela detta

Visa signatur

Speldator: RTX 3070, AMD 3600X, Asus B450-F, HyperX 16GB 3200Mhz, 1TB SSD, Corsair 400Q, Win11
Skärm: Dell 2417DG

Permalänk
Medlem

Klockrent!!! Duke is back.. Duke är nog den enda som skulle kunna spöa Chuck Norris

Visa signatur

Amiga 1200 /Blizzard 1230 Mk-IV 32meg /60GB HD/

Permalänk
Medlem

Men Chuck Norris är Duke.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av MoNkeY-05:

Är det bara jag som tycker det är aningens omoget och oprofessionellt att rita upp en kuk på whiteboarden framför Europas samlade press?

Japp, det är bara du som tycker det.

Det är Duke nukem vi snackar om, klart han va tvungen att rita en kuk.

Permalänk

Ser ett ljus i tunneln......

Visa signatur

"Tvångsmata dig med nitroglycerinkabbare"

Permalänk

Detta har fått så mycket uppmärksamhet nu så det skulle inte förvåna mig om det faktiskt släpps denna gången.

Tänk om det skulle va ett riktigt bra lir dessutom, högst osannolikt men vilken skräll isf

Permalänk
Medlem

Lysande, Glad att spelet togs över och att de har satt igång att få liv i DUKE!

HAIL TO THE KING BABY!

Visa signatur

Emkill, mannen med Lådan =)

Permalänk
Medlem

Hail to the king baby!! Helt jävla epic. Kommer inte bli mycket till socialt liv de närmaste åren. SC2, Black Ops och Duke Nukem...

Permalänk
Medlem

Citerar Barney från How I Met Your Mother: "It will be legen... wait for it... dary!". Gearbox gjorde helt rätt i att ta upp andan i Duke Nukem Forever. De som klagar på grafiken i det spelet, kan ta sig någonstans och bara knipa käft

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.