Permalänk
Medlem

Vart finns svart u-list?

Hejsan, Jag undrar vart man kan köpa svart u-list som jag ska använda till plexiglas-fönster
på mitt chassi och vill därför ha en CLEANARE look och använda u-list men kan inte hitta det på
någon sida och jag vill gärna veta ifall man kan lita på just den sidan ni skickar, tack i förhand

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

Ingen som vet?

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Jag har flyttat tråden till en lämpligare forumdel.

Skrivet av 13ers3rk:

Ingen som vet?

Notera att sådana inlägg är förbjudna enligt § 4 i reglerna. Det beror bland annat på att vi vill att alla trådar ska få samma möjlighet att uppmärksammas av andra. Jag hoppas att du har förståelse för det. Den här gången låser jag inte din tråd på grund av detta, men tänk på det i fortsättningen.

Permalänk
Visa signatur

---Project: Nuclear Winter
---Nuclear Media
---Aktiv setup: Fractal Design Define R3 Nuclear Winter mod | ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD FX-8350| Corsair H50 | Corsair XMS3 8GB DDR3 @1600Mhz | ADATA SP900 256GB SSD | Samsung SP F3 1TB HDD | EVGA GTX770 ACX| Corsair AX850, MDPC-X Titanium & Copper Mod |

Permalänk
Medlem
Skrivet av GAPa:

*tråd flyttad*

Jag har flyttat tråden till en lämpligare forumdel. :)Notera att sådana inlägg är förbjudna enligt § 4 i reglerna. Det beror bland annat på att vi vill att alla trådar ska få samma möjlighet att uppmärksammas av andra. Jag hoppas att du har förståelse för det. Den här gången låser jag inte din tråd på grund av detta, men tänk på det i fortsättningen.

Jag har tänkt på det, om man säger man gör en tråd och inte får något svar. Sedan efter några dagar när den tråden ligger flera sidor bort borde man ju få bumpa den? Är ju bättre än att starta ännu en tråd?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av xawiahn:

Jag har tänkt på det, om man säger man gör en tråd och inte får något svar. Sedan efter några dagar när den tråden ligger flera sidor bort borde man ju få bumpa den? Är ju bättre än att starta ännu en tråd?

Det är varken tillåtet att bumpa eller att skapa en ny tråd, är jag rädd. I sådana situationer finns det tyvärr inget annat att göra än att konstatera att man inte fick något bra svar. Jag förstår att man inte vill uppleva det, och förhoppningsvis händer det inte särskilt ofta, men för att forumet ska bli rättvist är det nödvändigt.

Permalänk

Hej! En reflektion på det du skriver GAPa.

Om jag ställer en fråga som jag inte får svar på direkt, det kanske går någon dag eller 2, och tråden hamnar längre ner i listan eller på en annan sida pga. av att ingen som har läst tråden kan svara på det.
Tänk då om en person som vet om svaret läser forumet och inte ser mitt inlägg pga. det inte finns på första sidan, hur har ni tänkt lösa det om jag inte får skriva ett nytt inlägg om samma ämne?

En bump eller ett nytt inlägg löser det.

Eller har jag missat nåt?

Visa signatur

Sök på WipeClean för att hitta tidigare inlägg...
Dator? Ja!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Mr. Blonde:

Hej! En reflektion på det du skriver GAPa.

Om jag ställer en fråga som jag inte får svar på direkt, det kanske går någon dag eller 2, och tråden hamnar längre ner i listan eller på en annan sida pga. av att ingen som har läst tråden kan svara på det.
Tänk då om en person som vet om svaret läser forumet och inte ser mitt inlägg pga. det inte finns på första sidan, hur har ni tänkt lösa det om jag inte får skriva ett nytt inlägg om samma ämne?

En bump eller ett nytt inlägg löser det.

Eller har jag missat nåt?

Tyvärr finns det ingen lösning på det problemet. Om vi skulle tillåta bumpning, skulle det få forumet att röra sig betydligt snabbare, vilket skulle påverka alla andra trådar på ett negativt sätt, är jag rädd. Nåja, det här har inte riktigt med trådens ämne att göra. Använd gärna http://www.sweclockers.com/forum/feedback om ni vill diskutera detta vidare.

Permalänk

ett annat alternativ är annars att gå ner till det lokala glasmästeriet och fråga, dom har o-lister, u-lister, kronlister etc. så är det bara välja och vraka

Permalänk
Proffsmoddare

Coolingstuff.se har också ulist.

Visa signatur

"Hannes has taken a CrossHair IV Formula, a Lian Li case and plenty of BitsPower watercooling and created more than a case mod; Theory is a work of art. With attention to detail so fine that he even polished the ROG board capacitors, Theory is modding at legendary standards" - ASUS

Permalänk
Medlem

Tack för svaren, och ursäkta för tråden

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8