intressekoll på gamla konsoler

Permalänk

intressekoll på gamla konsoler

dreamcast med över 40 spel bla shenmue 1 o 2 , phantasy star online , nästan alla spel i perfekt skick några undantag

saturn med 13 spel bla dark savior, dragonforce ,story of thor , exhumed , shining the holy ark ,resident e

Psp pink edition med endast ett spel crisis core

2 st amiga en 500 och en 600 med massa disketter och program en del original

Nintendo 64 7 spel zelda majoras mask , ocarina of time, paper mario ,perfect dark , mario tennis

snes chrono trigger med tillhörande kartor och manualen i perf skick! bara asken som är lite sliten...

gamecube med 13 spel bla metroid prime , zelda collectors edition med zelda 1 zelda 2 zelda ocarina zelda majora plus ocarina master versionen , zelda twilight princess , mario sunshine , zelda windwaker

och ps1 med chip o diverse ntsc spel topp rollspel ff 7 , 8 och 9 chrono cross mfl

samt en ps2 med25 spel med mera!

Permalänk

xbox med star wars kotor 1 och 2 , jade empire , beyond good & evil halo mfl

Permalänk

Ok? Ställ en fråga eller ge förslag på något att diskutera. Jag kan ta grejerna om du bara var ute efter om någon var intresserad av dem Vill du veta pris finns statistik på sålda objekt på Köp och sälj på auktion & till fast pris på Tradera. Nya auktioner idag! eller aktiva annonser på Blocket.se - Sveriges största Köp & Sälj marknad

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk

Jo har funderingar på att sälja men funderar fortfarande...har alldeles nyss plockat fram dyrgriparna te snes ...samt ps1 osv
ska lägga upp lite bilder senare . . .för att visa skicket på grejerna

Permalänk

Säljer snart iväg ca 200 SNES spel på Tradera själv. Bland annat chrono trigger som du skrev om. Du kan ju kolla vad jag får för mitt, men annars är det bara att välja avancerad sökning och kolla på andra avslutade auktioner. Inte så ofta man ser det spelet med tillbehör, men är du osäker på pris så skapa en auktion där bara så ser du vad folk ger.

Visa signatur

| i5 10600k@4,7 Ghz | AMD 6800 | 4Ghz RAM | 1 TB m.2 |

Permalänk
Testpilot

Forumet är inget annonstorg, vill du sälja saker får du använda marknaden. Det är helt ok att fråga vad gamla konsoller skulle vara värda men som kaptenperre påpekar har du inte skrivit något som ser ut som varken en fråga eller ämne att diskutera.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]