Google testar gigabitfiber i USA

Permalänk
Medlem
Skrivet av thereal_twisted:

Har BBB 100/10 + telefoni för 0kr/mån(nej ingen hyreshöjning). Föreningen har god ekonomi och avtal med BBB(ganska bra avtal då det är en ganska stor förening), enda som kostar är minutavgiften för det jag ringer på hem-telefon. En bra deal! Går att få 100/100 för en merkostnad men det känns rätt ointressant för min del.

Ok

Visa signatur

Hur kan syltkakor överleva i det vilda utan ögon?

Permalänk
Skrivet av JesperA:

lol den hamnade visst i fel tråd.

Ber om ursäkt för vad som verkar vara ett jävligt drygt inlägg

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Ish:

Så tänkte man nog när BBB 10/10 kom med. Det måste ju börja någonstans va sjutton

Kan jag få 1gbit under tusenlappen skulle det vara intressant. Detta förutsatt att man sitter på både spel och filserver. Allt jag säger är att det finns alltid kunder. Och när kunderna blir fler, eller kanske borde jag säga konsumenterna blir fler så kommer fler konsumenter att vilja ha det, och då kommer priserna sjunka. Kommer allt ihåg när 0,5MBit gick på 300:-/månaden.

Haha det var ju billigt,jag betalade runt 500 fast avgift och minutavgift för 2 isdnlinor när den tiden begav sig,satan vilka räkningar man hade varje kvartal,4000-5000 var inte ovanligt:)

Visa signatur

Asus Commando Q6600@3,6GHZ Coolermaster Gemini2 8GB Corsair Dominator Intel X25-V 40GB Samsung 250gb Gainward GTX295(på garantibyte) Win 7 Home Premium X64.......