Väckarklockor med mp3 som väckning

Permalänk
Medlem

Väckarklockor med mp3 som väckning

Hej,
Är ute och letar efter en ny Väckarklocka som kan spela upp en mp3(eller annat musik format) som väcknings ton.
Men kunde inte hitta några trådar om det, så startar en där ni kan säga vilken ni har och varför det är bra/dålig och gärna hur mycket ni fick ge för den?

Permalänk
Avstängd

Använd mobilen (där du kan lagra musik).:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Använd mobilen (där du kan lagra musik).:)

Jag har aldrig ägt en mobil som låtit tillräckligt för att väcka mig. Och sen är det ju lite tråkigt om du har för lite batteritid kvar så den inte håller sig på fram till morgonen

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jOnÄTÄn:

Jag har aldrig ägt en mobil som låtit tillräckligt för att väcka mig. Och sen är det ju lite tråkigt om du har för lite batteritid kvar så den inte håller sig på fram till morgonen

Här kan vara något för dig?:) MP3-väckarklocka i retrostil och här är en annan: http://www.iriver.com/eu/index.asp

Off topic: skön kommentar jag hittade: "Jag skulle aldrig våga använda enbart datorn som väckarklocka. Risken finns att den låser sig under natten, och då ligger man och sover långt efter planerad revelj."

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Skrivet av jOnÄTÄn:

Jag har aldrig ägt en mobil som låtit tillräckligt för att väcka mig. Och sen är det ju lite tråkigt om du har för lite batteritid kvar så den inte håller sig på fram till morgonen

Boosta ljudet i mp3gain så kanske den spelar lite högre

Visa signatur

Node 304: MSI Z87-I - Core i5 4670K - 8GB DDR3 1600Mhz Kingston HYPERX - Sapphire RX480 8GB - Crucial MX100 256GB
HTPC: ASRock H67M-GE - Core i3 2130 - 8GB DDR3 1600Mhz Corsair Vengeance - Intel X25-M G2 80GB
Laptop: Xiaomi Mi Notebook Air 13.3″

Permalänk
Avstängd

Timer + bandspelare = old school epic solution!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W