Permalänk
Inaktiv

hörnan!

tänkte bara ladda upp för kul skull

FÖRLÅT FÖR TASKIGA KORT! men alla är tagna med en x10mini med spräckt glas för kameran..

och nej allt är inte så extreme som resten här på sweclockers, duger dock för mig

Besök galleriet här

Permalänk
Medlem

jag får känslan av att du gillar att spela musik på hög volym xD

Visa signatur

I think there is a world market for maybe five computers.

Permalänk
Medlem

Hur driver du baslådan?

Har du bryggat den gammal stackars förstärkaren eller?

Och har lådan till 6x9;orna en skiljevägg i mitten så bas slagen från höger och vänster inte stör varandra?

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Inaktiv

ganska korrekt gissning.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Ant3:

Hur driver du baslådan?

Har du bryggat den gammal stackars förstärkaren eller?

Och har lådan till 6x9;orna en skiljevägg i mitten så bas slagen från höger och vänster inte stör varandra?

som jag så så driver jag allt med den gammla stackaren ja och den klarar av det fint, nej dom har ingen mellan vägg skulle det behövts efter att jag provat skulle jag bara fixat det men dom klarar av det fint, lådan är hyffsat stor för två 6x9or

Permalänk
Skrivet av anon144532:

som jag så så driver jag allt med den gammla stackaren ja och den klarar av det fint, nej dom har ingen mellan vägg skulle det behövts efter att jag provat skulle jag bara fixat det men dom klarar av det fint, lådan är hyffsat stor för två 6x9or

JO, men hur? Alltså, har du delningsfilter och sånt?

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av klasvonklas:

JO, men hur? Alltså, har du delningsfilter och sånt?

nej tyvärr, pengarna räcker inte till men så fort man får råd lär man ska köpa slutstegomvandlare 220v till 12v eller vad fan vägguttagen ligger på och lite mer saker.... men får nöja mig med det här för tillfället, låter ändå hyffsat,
lyssnar mest på angerfist och liknande så när det ska vara bas tar basen över sitt jobb och annars låter den inte alls nästan då det låga ljudet inte orkar driva på så man hör den..

ja vi kan prata mer via pm om du undrar nå mer eeller vill ha bättre svar.

Permalänk

står skärmen snett? annars nice ljud

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dima.g:

står skärmen snett? annars nice ljud

ja den star lite snett pga stolen inte kommer under bordet sa jag far sitta lite snett, men flyttat lite nu sa 6x9orna star ovanfor skarmen pa datorn och forstarkaren

ursakta for tangentbordet inte har dom sista bokstaverna i alfabetet.

Permalänk

creds till mig för klistermärket och val av chassi

Permalänk

Skämtar du Vi har väntat på presidenten i tre timmar.. Hehe xD

Visa signatur

Dator 1: Processor: Intel Core i7 4790 3,6 GHz, 8MB
Grafikkort: MSI Radeon R9 390 Gaming 8GB GDDR5
16gb ram
Nätaggregat: Corsair CX750
Dator 2: Intel Core i3, Shapphire 6670 GDDR5, 4gb ram.

Permalänk
Inaktiv

DAMN! ni är taskig när ni röstar:(

Permalänk
Medlem

förstod att du fråga mig om förstärkaren. JÄVLAR VILKET MONSTER DU DRIVER SAKERNA ME :S !!!!! haha
+3 kan du få iaf

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av 91fisher:

förstod att du fråga mig om förstärkaren. JÄVLAR VILKET MONSTER DU DRIVER SAKERNA ME :S !!!!! haha
+3 kan du få iaf

haha jo den tar ju upp halva bordet för fan haha ^^ thx:)