Permalänk
Medlem

Barstol

Hej.

Det här verkar vara rätt forumdel så jag postar här.

Det här är lite av en chansning men jag postar ändå. Har letat lite efter ett par stolar av typen Magis Bombo eller liknande. Bild finns här: http://www.ny-furniture.com/mm5/graphics/00000001/more/L10399...
Det skulle vara trevligt om jag fick tag i ett par till bra pris. Helst i vitt och med den lilla färgade ringen vid foten. Nya kostar dessa stolar (alla märken) flera tusen kronor och så mycket har jag inte tänkt lägga ner på detta projekt. Vill inte handla på blocket eller liknande eftersom jag är medveten om riskerna. Kanske finns det någon som har ett par som ni vill bli av med. Kromen ska helst vara felfri men skicket på sitsen spelar mindre roll eftersom jag tror att det ska gå att lackera om. Tips mottages tacksamt.

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Permalänk
Medlem

vart bor du? orkar inte googla men såna finns på inn och finn i sthlm.

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

Hej.

Var jag bor? Det står under min Avatar. Jag bor på västkusten, södra Halland.

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone

Permalänk

Duka hade en kopia för några år sedan, men tyvärr är ju Duka nerlagt. Originalet ligger på runt 5000kr och finns i ett antal designbutiker, t.ex. Designbutiken - Magis-Bombo Stool

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

Hej.

Kollade länken, det var nära men inte riktigt rätt (se länken jag postade). Jag tror heller inte att det blir billigare att ta sig till Stockholm. Det kommer antagligen att kosta minst en tank bensin och det är ingen billig utgift.

Visa signatur

I'd tell you a chemistry joke... But all the good ones Argone