kommer inte in i Asus ez flash utility i bios HJÄLP.

Permalänk
Avstängd

kommer inte in i Asus ez flash utility i bios HJÄLP.

Hej jag har ett ASUS M4A89 GTD PRO och jag antar att att jag inte kan komma in i Asus EZ flash utility i bios för att jag har en SSD hårddisk. Jag är ju inte säker på om det kan vara för SSDen men tror detta. Någon som vet vad problemet kan vara ? det är lika dant med OC utility i bios. Där kan jag inte komma in heller. Så här har det inte varit förut sen jag hade en HDD som system hårddisk. Så jag tror det har med SSDen att göra Snälla hjälp mig Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Medlem

Det är väl bara att koppla bort SSD'n och prova?

Permalänk
Hedersmedlem

Använder du en USB-sticka?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Avstängd

Nej asså jag går in i bios och kör ASUS EZ FLASH Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av DeathAdder89:

Nej asså jag går in i bios och kör ASUS EZ FLASH Mvh.

Jo jag fattade det, men har du en USB-sticka kan du ju enkelt lägga biosfilen på den och flasha därifrån

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)

Permalänk
Avstängd

Nej jag uppdaterar direkt med programmet i bios. Men det vill inte låta mig komma in där.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av DeathAdder89:

Nej jag uppdaterar direkt med programmet i bios. Men det vill inte låta mig komma in där.

Alltså kommer du inte åt HDD:n eller USB-stickan? När du startar EZ-flash då alltså?

Visa signatur

Stalin var så gammal att de fick Len´in. ;)