Söker gammalt flash-spel, hjälp!

Permalänk
Medlem

Söker gammalt flash-spel, hjälp!

Hej!

Jag och min son letar efter ett gammalt spel som vi spelade på nätet för några år sen. Förmodligen är det flash-baserat. Så här beskriver min son det:

Alla nivåerna var olika, som typ olika spel. På en av nivåerna fanns det nåt som liknande en hiss (en dörr som öppnades). Man skulle trycka på en knapp och sedan följa typ en sladd till en annan knapp med musen, och man fick inte nudda nåt utanför sladden. Om man gjorde fel stängdes dörren. Allt gick på tid. På en annan nivå skulle man köra en bil med ojämna hjul. Bilen kunde tippa över om man inte höll rätr hastighet.

Dessa minnen är lite luddiga...

Nån som känner igen detta eller får nån association? Det kan vara flera olika spel som minnet rör ihop.

Tack på förhand!

Ollo

Permalänk
Medlem
Permalänk

Lvl 22 går ju inte ;o

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Det var kul!

Fick 292 klick på andra försöket, gick otroligt dåligt i början dock. Första delen gick bättre första gången jag spelade det

Visa signatur

Lian Li 6070B / Asus P8P67 B3 / Intel Core i5 2500K @ 4.5GHz
Corsair Vengance 8GB 1600MHz / Asus GTX780 / Corsair TX650V2

Permalänk
Hedersmedlem

853 click så här mitt i natten med en öl i magen

Permalänk
Hedersmedlem

262 andra försöket. yay ;).
Bättre än 692 som på första.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Inaktiv

418 på först

Permalänk
Avstängd

397 första gången.

Permalänk
Hedersmedlem

229 klick utan öl i magen (andra försöket)

(annars tycker jag deras Celebrity Table Tennis - Sports Games at Miniclip.com - Play Free Online Games är ganska roligt en stund)