Permalänk
Medlem

Spel till PS3

Undrar om ni har några förslag på ps3 spel. single/multiplayer spel, online allt förutom FPS spel har nästan alla till PC

Visa signatur

CHASSI Fractal Design Arc Midi R2 - NÄTAGGREGAT EVGA SuperNOVA G2 750W
MODERKORT Gigabyte GA-Z77X-D3H - PROCESSOR 8700k
MINNE Corsair vengeance 3000mhz 16 GB - GRAFIKKORT EVGA1070 TI
SSD SSD 240GB OCZ Arc 100

Permalänk
Medlem

Uncharted 1 och 2, Heavy Rain, Ratchet och Clank (finns ett par), infamous, Dead Space, Little big Planet.

Permalänk
Medlem

Demon´s souls! helt underbart spel! ett måste...

Visa signatur

[Antec three hundred][MSI 970A-G45][AMD Phenom II X6 1100T 3.3GHz Black Edition][XFX Radeon HD6970 2GB][WD VelociRaptor][CORSAIR 750w PSU][Corsair 16GB 1600Mhz VENGEANCE][Samsung T220]

Permalänk
Medlem

Grand Turismo 5 (när det kommer...), Kill Zone 2, God of War 3, Uncharted 2, Demon's Souls, Metal Gear Solid 4. Kort sagt PS3-exklusiva titlar.

Permalänk
Medlem

Red Dead Redemption, GTA IV, NHL/FIFA 11 om ni brukar sitta ett par gubbar, Batman: Arkham Asylum

Permalänk
Medlem

Killzone 2, Castlevania: Lords of Shadow, God of War 3, GT5 (när det kommer), Uncharted 1&2, Metal Gear Solid 4, Little Big Planet. Beror givetvis på vad du gillar för spel.

Visa signatur

| I7 2600K @ 3.4Ghz| Noctua DH14| 8GB DDR3 | GTX670 |

Permalänk
Avstängd

Enda exklusiva PS3-spelet jag tycker verkar vara något att ha (när det nu efter mycket om och men kommer) är väl Gran Turismo 5... fast det verkar ju inte som det skulle ge någon WOW-känsla precis... iallafall inte för mig som har spelat de andra i serien. Känns mer som lite tillputsning... ungefär som NHL/FIFA-serierna.

Har inte skaffat mig någon PS3:A ännu eftersom GT5 vore enda anledningen för mig o skaffa en.

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

först och främst.

Uncharted 1 och 2 är obligatoriskt ifall man har ett Playstation 3, Otroligt bra spel.
Killzone 2 är med riktigt skoj (Dock gör du bättre i att vänta tills 3an kommer)
Little Big Planet
Resistance: Fall of Man är med en klassiker. (FPS)
God of War 3

Visa signatur

Survival of Earthquake skåne 2008