Permalänk
Medlem
Skrivet av 427_Cobra_Jet:

Bara jag som tycker att det ser helt jävla awesome ut med dom där slangarna och kopplingarna? : D

Nej jag tycker samma sak Ser brutalt ut Lite som en i en helt nytvättad fabrik

Visa signatur

He who fights with monsters should look to it that he himself does not become a monster. And if you gaze long into an abyss, the abyss also gazes into you.

Permalänk

Är det ett Be quiet! nätagg du har där? modell?

Känns ju bra att fått ner tempen så långt med tanke på klocken. när jag såg 68C så tänkte jag. Du måste vara dum som lagt flera tusen kronor på vattenkylning när tempen är så hög

Hur hög är tempen efter en 24 timmar i load då?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Skrivet av pg_ice:

Tittade en stund på hur fan han kopplat GPU'kylningen . Visst han splittar det till två och sen drar ihop den till en. men det känns som att vattnet kommer stanna inne i blocken där? iofs så beror det ju på hur blocken är frästa.

Snyggt var det!!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Proffsmobbare
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Tittade en stund på hur fan han kopplat GPU'kylningen . Visst han splittar det till två och sen drar ihop den till en. men det känns som att vattnet kommer stanna inne i blocken där? iofs så beror det ju på hur blocken är frästa.

Snyggt var det!!

Splitten är till dräneringen.

EK's multigpu-block använder sig av parallellflöde så allt vatten rör på sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adamok:

ge oss flera helhets bilder din jävel

lol

Visa signatur

asus maximus III formula. i7-860@4.083ghz. northq siberiantiger 2. kingston hyperx 2x2gb @1800mhzddr3. intel ssd 80gb g2. Fractal Design 1000w. Zotac gtx480 amp!(stock 756/1900)).

Permalänk
Medlem

Hej,
Jag har tänkt köpa ett likadant block. Vilken slangdimension kör du? Tror du 1/2" skulle passa?