Steelseries rider på Medal of Honor

Permalänk
Melding Plague

Steelseries rider på Medal of Honor

Omstarten av spelserien Medal of Honor invigs av Steelseries som släpper en mängd tillbehör med passande tema, bland annat tangentbord, möss och hörlurar.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Alltså, har sådana här typer av produkter (framförallt tangentbordet) någonsin sålt vidare bra?

Visa signatur

---

Permalänk
Musikälskare

Vet faktiskt inte men det är ju ett knep för företag som inriktar sig på "gamers" att visa att dom just gör det :P, få publicitet

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem

Synd att dom gör det för ett så dåligt spel :S

Permalänk
Medlem

det där shift tangentbordet känns ju väldigt likt Zboard...

Permalänk

jag testade betan till Medal of honor och det var verkligen sämst

Visa signatur

Speldator: RTX 3070, AMD 3600X, Asus B450-F, HyperX 16GB 3200Mhz, 1TB SSD, Corsair 400Q, Win11
Skärm: Dell 2417DG

Permalänk
Hedersmedlem

Med tanke på hur dålig kritik spelet har fått så är de nog inte Steelseries speciellt nöjda nu. Hur många köper egentligen såna här grejer?!

Permalänk
Medlem

ÄR musmattan 45x40 köper jag den, var fan snygg. Min är för liten :/ Antar att det blir en KuK+ ?

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem

Spelet (betan) var bland det absolut sämsta jag någonsin provat.
Hoppas att steelseries inte har satsat alltför stora pengar på detta projekt...

Visa signatur

Fractal Design C; Corsair RM750X; ASUS Prime Z370 A ll; I9 9900K; Celsius S24 ; Corsair 16GB; Samsung 970 evo 500GB; RTX 2080 TI; Dell U3415W; W10

Permalänk
Avstängd

Lirar detta spel nu och jag kan säga att spelet känns gammalt och tomt på nåt sätt.
Fattas något liksom, är inte ett dugg impad av detta spel dom kunde faktiskt ha gjort detta spel bättre än så här!

Permalänk

Körde den stängda betan och den var en j-vla katastrof, den publika betan var väldigt mycket bättre men fortfarande inte speciellt bra. Tycker ändå att spelet har sin plats nånstanns, för den som är lagt mera åt mw2 hållet. Är man bc2 fan så blir detta en grov besvikelse om man tror att det har nåt med bc2 att göra.