Permalänk
Medlem

rummet

nystädat rum, så tänkte att jag kan göra som alla andra och ladda upp lite bilder

OBS: varning för kassa mobilbilder

rummet

Visa signatur

Den dagen, den sorgen

Permalänk
Entusiast

Varför inte skriva ut specs i presentationen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Varför inte skriva ut specs i presentationen?

+1

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Skrivet av Sewerin:

+1

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Varför inte skriva ut specs i presentationen?

haha det tänkte jag inte på

Visa signatur

Den dagen, den sorgen

Permalänk
Medlem

Trevligt rum

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av LightBlizz:

+1

Permalänk
Medlem

'+1' -inlägg är inte tillåtna (men det kanske ni redan visste)
3p får du av mig, bor du i källaren? (Gissar eftersom det ensamma fönstret satt högt upp)

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem
Skrivet av smacked:

'+1' -inlägg är inte tillåtna (men det kanske ni redan visste)
3p får du av mig, bor du i källaren? (Gissar eftersom det ensamma fönstret satt högt upp)

japp källarn som gäller har två fönster men det ena kom inte med på bild ^^

Visa signatur

Den dagen, den sorgen

Permalänk
Medlem
Skrivet av flipp3n:

japp källarn som gäller har två fönster men det ena kom inte med på bild ^^

Gött, ska flytta till ett 3-våningshus (räknas dock som 1,5-plans) och få ett rum i källaren. Har du mycket luftventilation, golvvärme etc för att motverka kylan, eller funkar det ändå?

Visa signatur

. EyeFinity Setup
Project Daedalus
| PhII x6 1090T 3,2GHz @ 4,1Ghz | H50 - PnP Scythe GT 1450rpm | Sapphire Dual-X OC 7970 | Corsair Vengeance LP 16GB 1600MHz | FD Define R2 | FD Newton R2 650w, S34E790C, Catleap 27"|R.I.P. Pettson

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som får "blast from the past" känsla av 70-tal? Mörkaktigt och kusligt saknas ju bara cigarettrök och full pott @ 1973! Nä....skojar bara=)

Jo! jag saknar en rullbandspelare oxo i ditt rum=)

Visa signatur

i5 750@3,57 Ghz (21x170) 1,225V|4GB OCZ DDR3 6-6-6-18 1333 Mhz|GTX470 @ 800 Mhz|Asus P7P55-M|Cooler master silent Pro M series 700W |A-data S596 64 GB SSD JMicron 612 |2 TB Samsung F3 RAID0| X-fi Music| IN-WIN Dragon Slayer|CoolerMaster TX3|

Permalänk
Medlem
Skrivet av smacked:

Gött, ska flytta till ett 3-våningshus (räknas dock som 1,5-plans) och få ett rum i källaren. Har du mycket luftventilation, golvvärme etc för att motverka kylan, eller funkar det ändå?

Har en ett ventilationshål rakt ut genom väggen vid fåtöljen. på vintern kan det bli halvkallt om man har den öppen men jag stänger den och drar upp elementet på max så är det helt perfa

Skrivet av Lazzar:

Är det bara jag som får "blast from the past" känsla av 70-tal? Mörkaktigt och kusligt saknas ju bara cigarettrök och full pott @ 1973! Nä....skojar bara=)

Jo! jag saknar en rullbandspelare oxo i ditt rum=)

Det är det som är meningen med mitt rum gillar den lite äldre "feelingen" i rummet

Visa signatur

Den dagen, den sorgen

Permalänk

Filiph frågan är varför du inte dualscreen.........

Visa signatur

lådan: lian li lancool pc-k62 cpu : 2500k på den finns en h50. mobo: asus p8p67. Ram 2x4 corsair pc-16000. Gpu: gigabyte gtx 470 soc
psu: hx650 hdd: random Western digital caviar 250 gb+ 500 gb wd blue caviar
skärm: g2420hd

Permalänk
Medlem

erik, frågan är att det är totalt onödigt att ha det när man bara spelar

Visa signatur

Den dagen, den sorgen