Permalänk
Avstängd
Permalänk

Varför är klisterlapparna uppochner på datorn?!?

Visa signatur

***Datorn du försöker lägga upp i signaturen är för dålig för att få synas***

Permalänk

Är dendär routern att rekommendera? tror det var den mediamarkt hade special pris på och vi skulle behöva en ny

gillar din facekramare btw

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Skrivet av mikwes912:

Varför är klisterlapparna uppochner på datorn?!?

Tänkte detsamma, det gör nog många fler också bra bilder

Permalänk
Medlem

Fast om man ser framifrån datorn så e dom väll klistermärkena endå rätt?

Permalänk
Skrivet av adam2:

Fast om man ser framifrån datorn så e dom väll klistermärkena endå rätt?

Om du kollar på mic och hörlursingångarna så ser du att de är "rättvända" jämnfört med klisterlapparna.

EDIT: Tog en till kik på bilden. antar att 3.5 ingångarna och usbportarna sitter ovanpå burken vilket gör att klistermärkerna sitter rätt.

Dock så blir ju 3.5 ingångarna åt fel håll...

Visa signatur

***Datorn du försöker lägga upp i signaturen är för dålig för att få synas***

Permalänk
Avstängd

Tack för alla kommentarer !

Japp routern är suveränn , specielt med opensource. Kör en firmware som heter Tomato , vilket gör att usb minnen , hårddiskar osv funkar som mini dlna via nätverket. Perfekt när man ska streama film osv till Ps3an.

Klistermärkerna blir åt rätt håll när man står framför datorn , bara att jag tog bilden sett bakifrån.

Permalänk
Skrivet av Andegon:

Tack för alla kommentarer !

Japp routern är suveränn , specielt med opensource. Kör en firmware som heter Tomato , vilket gör att usb minnen , hårddiskar osv funkar som mini dlna via nätverket. Perfekt när man ska streama film osv till Ps3an.

Klistermärkerna blir åt rätt håll när man står framför datorn , bara att jag tog bilden sett bakifrån.

Dock dumt att förstöra ett så stilrent chassi med klistermärken

Visa signatur

***Datorn du försöker lägga upp i signaturen är för dålig för att få synas***

Permalänk
Medlem

Sjukt PS3, hur fick du tag på det chassit?

Visa signatur

Lwl

Permalänk
Medlem

PS3'an e värd en 5a !

Visa signatur

Dator.
Ghost S1 mk3, large topphatt med costom toppgaller med ca 80% hål area & moddade fläktar 2x140mm noctua för evakuering, Noctua L12s, Ryzen 5600x med -30PBO v offset och Asus performance boost + fclk @ 1900Mhz, Corsair plx 32gb @ 3800Mhz cl18, NVME m2 Kingston A2000 1Tb, Sata Qvo 4Tb, EVGA rtx3070 xc Ultra @ 2100/8000Mhz

Permalänk

fan vad coolt ps3, hur gjorde du det ??

Och en riktigt nice lägenhet...

Permalänk
Medlem
Citat:

Nya datorn, Core i5 2.6ghz , 4GIG Adata minne , 465 Geforce Sparkle Grafikkort , 1x Western Digital 1TB Black Edition hårddisk , 1x Western Digital 1TB Green Edition hårddisk , Fractal Design R2 Define , Gigabyte GA-X58A-UD3R Moderkort , Fractal Design 120mm Silent Fan

Hur får du ihop detta? Är i och för sig ett P55A-UD3 på bilden längre ned men ändå

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,5 GHz| Gigabyte P55A-UD4 | EVGA 580 @ 820/4100 MHz | XMS3 8GB @ 1600MHz | Atcs 840

Permalänk
Medlem

ooooh, i can see where the magic happens.

Visa signatur

Spelriggen: Intel i5 10400F - GTX 1070 - 16GB DDR4 - ASUS TUF GAMING B460M-PLUS - 500 GB SDD - be quiet! 730W - Define Mini C

Permalänk

Sexigt playstation - (imo) jobbig tapet + R2 - Vitt = Överlag, ett nice rum

Visa signatur

"The real danger is not that computers will begin to think like men, but that men will begin to think like computers."
-Sydney J. Harris

Spela lite EVE Online!

Permalänk

Din tv är inte i mitten! Ställ den i mitten! En tv måste stå i mitten. Det här kommer hemsöka mig i flera dagar!

Visa signatur

||Phenom II X4 955 3,2Ghz||HD 5850||4GB||1TB||Asus M4785TD||Windows 7||

Permalänk
Skrivet av Galna_Dvärgen:

Din tv är inte i mitten! Ställ den i mitten! En tv måste stå i mitten. Det här kommer hemsöka mig i flera dagar!

+1 D=

Visa signatur

"Very nice looking case - wife said she'll divorce me if I buy another case. I'm gonna miss her.” -Mackowitz

Gigabyte P55A-UD4 || Intel Core i5 750 @ stock || 4 Gb Corsair DDR3 || Lian Li Lancool PC - K62 || 960 Gb HDD (320 + 640) || Corsair 650 W || XFX Radeon 6870 @ stock

Permalänk
Skäggig legend

Haha mitt nätverk heter SkyNET ^^ Tummen upp!(:

Visa signatur

Tråden om Skägg!
My cave...
Ryzen 5 3600@4,3Ghz - 16GB CL16 - RTX 3070 - Kingston Fury M.2 2TB
🎧Schiit Hel + DT-770 PRO - NAD C316 - B&W 685 - LG 65" OLED B6
 Watch Series 5 4G - Macbook Pro 13" 2015 - iPhone 11 PRO 256GB 

Permalänk

Lite halv äcklig tapet du har där
Den där scream plåtbiten var ju lite nice

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Lite halv äcklig tapet du har där
Den där scream plåtbiten var ju lite nice

Det är ju hans ps3

Visa signatur

i7700K | GTX 1080 | 16GB

Permalänk
Medlem

inte för att jag gillar döskallar och liknande, men din PS3 ser faktiskt cool ut.

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron