Permalänk
Medlem

Dual Shock 3 till PS3

Hej!

Är i behov av ytterligare en handkontroll till min PS3, men 450 spänn för en originalkontroll känns ganska dyrt. Jag har sett att det finns en del kopior på marknaden, och nu undrar jag om någon av er har några rekommendationer? Köpa originalkontroll, eller är kopiorna minst lika bra? Trådlöst är ett plus men inget måste, funktion och pris är viktigare.

Visa signatur

Ryzen 5900x, Noctua NH-D15, ROG Dark Hero VIII, 32GB G.Skill Trident Z Neo, WD Black SN850 2 Tb, Gigabyte 4090 Gaming OC, FD Meshify 2 XL, LG 38GL950G, Varmilo VA109M, Razer Deathadder V2, SteelSeries Arctic 7

Permalänk
Medlem

Sony la in en spärr som gör att bara kontroller reggade av Sony fungerar. Alltså många 3e parts kontroller fungerar inte nåmer med PS3.

Har en Logitech trådan kontroll och den saknar all kvalitet av vad en PS3 kontroll har. :/ Har redan 2 PS3 kontroller och skulle jag tvingas köpa en till så skulle det bli original. Just för att det är minst strul med dom och 450kr för en kontroll med kvalitet är inte speciellt mycket.

Visa signatur

Sex kärnigt på modermodemet och ett gäng 680s i hårddisken

Permalänk
Medlem

Tycker inte att det är så dyrt, dom brukade ligga på runt 699 förut.

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Medlem

Ja, allting är ju relativt. Dyrt kanske är lite att ta i , men det kändes bara som en sur utgift med närmare 500 spänn för en kontroll.
Men då får det bli en original! Tack för svaren.

Visa signatur

Ryzen 5900x, Noctua NH-D15, ROG Dark Hero VIII, 32GB G.Skill Trident Z Neo, WD Black SN850 2 Tb, Gigabyte 4090 Gaming OC, FD Meshify 2 XL, LG 38GL950G, Varmilo VA109M, Razer Deathadder V2, SteelSeries Arctic 7