Permalänk

Datorn och datorhörnan

Tja Swec, har precis blivit klar med mitt senaste datorbygge, har gjort om ett gammalt deltaco chassi och sätt in fönster samt addat mycket ljus och kylning pågrund av mina komponenter som kräver kylning. Har 10fläktar och kamelont lampor.

Setup

Amd Sempron 3000+
Radeon x1650
1gb ddr
160gb Pata

Kringutrustning

Ibm crt 120hz
Saitek Eclipse 2
Razer Deathadder Re-Spawn
Steelseries Fnatic

Spelar mycket cs på fritiden, har nyligen börjat,var en bra awp under heatons era

Kommentera och ge feedback

Tack swec

Datorn och datorhörnan

Permalänk

inte för o va elak men de där ser för jävligt ut :/

men sen tycker vi ju alla olika, jag tycker inte de e snyggt med lampor överallt i 200 olika färger

Visa signatur

Speldatorn: Asus P7P55D EVO | Intel Core i5 750@3,5GHz | 4Gb 1333MHz | 5850 CF | 3x BenQ 2222HDL @ 5760x1080
Servern: ASRock FM2A85X | AMD A8-5600K @3,6GHz | 8GB 1866MHz Corsair Vengeance LP | 8TB Lagring

Permalänk
Medlem

Inget var snyggt, massa lampor i olika färger plus att de ser inte ut som du gjort någonting för att dra kablarna snyggt, de ända man ser är en kabelhärva :/

1p

Visa signatur

I5-750 @ 4,0Ghz | corsair 850w | Corsair 1600mhz Dominator 8GB | samsung 1TB HDD | Crucial m4 SSD 64GB | P7P55 PRO | XFX HD 6970 | Fractal Design R2 Silver window mod | Corsair H50 watercooler
"CPU: AMD Phenom X2 [Överklockad till tre känslor]"
R2:Extended Silence Fenix

Permalänk

Bra jobbat snyggt plexi mod, kan inte vara lätt att dra sladdar i det chassit. och lycka till mot Heaton

5p av mig

Visa signatur

Intel Core i5 760@3,2ghz , Gigabyte P55A-UD3 , Geforce GTX 570 , Corsair XMS3 1600mhz cl7 - 4gb , Corsair VX550w , Fractal Design Define R2

Permalänk
Medlem

Dåliga bilder, värdelös kabeldragning, misslyckad ljussättning, outförlig beskrivning, irrelevant galleri.

5p solklart mannen.

EDIT:

Skrivet av HannesBananen:

Spelar mycket cs på fritiden, har nyligen börjat,var en bra awp under heatons era

Du har precis börjat spela men var grym för tio år sen? Det är en bedrift må jag lova.

Permalänk
Skrivet av Lambi:

Dåliga bilder, värdelös kabeldragning, misslyckad ljussättning, outförlig beskrivning, irrelevant galleri.

5p solklart mannen.

EDIT:

Du har precis börjat spela men var grym för tio år sen? Det är en bedrift må jag lova.

Han kanske haft ett bräjk?

Visa signatur

Intel Core i5 760@3,2ghz , Gigabyte P55A-UD3 , Geforce GTX 570 , Corsair XMS3 1600mhz cl7 - 4gb , Corsair VX550w , Fractal Design Define R2

Permalänk
Medlem
Skrivet av joppe_gotia:

Han kanske haft ett bräjk?

Det är fortfarande tre tempusformer i samma mening och väldigt tvetydigt.

"Jag spelar mycket CS på fritiden nu när jag börjat spela igen, jag var grym med awp:n under HeatoN's era" låter mer korrekt enligt mig.

Permalänk
Medlem

Haha , p12 stylish ?:P

Visa signatur

i7 860 @ 2.80 GHz | H50 PnP | XFX 5770 | XMS3 4 GB | FD R3
Fraktfritt Inet https://www.inet.se/artikel/6101343/fraktfritt-sweclockers-vi...

Permalänk
Medlem
Skrivet av SebbeLee:

Haha , p12 stylish ?:P

hahaha samma tanke här faktiskt..

1p

Visa signatur

Citera så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem

Detta måste ju vara ett skämt...

Visa signatur

|Intel Core i7-5820|Cooler Master Hyper 212 Evo|MSI X99S SLI PLUS|4x Crucial Ballistix Sport 4GB DDR4 2400MHz (16GB)|ASUS RTX 2070 Super 8GB|Samsung 840 EVO 250GB SSD|Samsung 850-series EVO 120GB M.2|Samsung 870 QVO 2TB SSD|Seagate 3TB|Seagate 2TB|Corsair AX 850W (80+ GOLD)|NZXT H440W - Vitt|Acer Predator XB241|Logitech PRO X Superlight|Steelkeys 6G|Windows 10 Pro Svensk x64|

Permalänk
Entusiast

Får jag låna din dator i slutet av december? Då slipper jag köpa julgran

Permalänk
Medlem

har dy fyllt 14år än?

Visa signatur

hehehe =D

Permalänk

Tyvärr med tycker det ser hemskt ut!
Bättre bilder och kabeldragning så blir det bättre!

Visa signatur

<signatur>|| i7-930 || Asus P6X58D-E || 6GB Corsair xms3 || HD 6950 || Noctua NH-U12P SE2 || OCZ Revodrive 80GB || Samsung Spinpoint F3 500GB || EcoGreen F2 500GB || WD Blue 500GB || Corsair HX650W || Lian Li PC-v1020 || W7 Home Premium || Samsung SyncMaster EX2200||</signatur>

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av guffen86:

Detta måste ju vara ett skämt...

Mjaaaaa...

Killen är registrerad idag och lägger upp detta galleri..
Det stinker troll här...

Permalänk
Medlem

Haha xD

Visa signatur

Just NODL it! #NODL
-------------------------------- Fösta Bygget (´= Galleri Album-----------------------------
Hodban@YTube

Permalänk
Medlem

Grattis till Sweclockers minst givande galleri! Otydliga bilder och det lilla man ser är inget tilltalande tyvärr

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ditt lysrör sitter rent åt helvete Försök gömma den bättre och för att inte tala om kabeldragningen....

Visa signatur
Permalänk

Grymt;) 5 p CRT FÖR FAKSAKE!!!!!!!!!!!!!!!1

Permalänk

så ska en cs dator se ut

+ duger till cs

- dålig kabeldragning
- för mycket "p12" styling
- dåliga bilder
- osv osv

Visa signatur

dRft

Permalänk
Medlem

Kapeldragning FTW!

Visa signatur

System: Sabertooth Z77, i7 3770, Corsair H100, Corsair Obsidian 800D, Asus GTX680, 8GB Dominator, BenQ E2420HD, Corsair AX750W, 64GB Corsair Nova.

Permalänk
Medlem

Men han har ju en AMD så 10p

Skulle fått 11p bara för att han har humor.

Visa signatur

Undvik belastningsskador, gå lätt packad till jobbet.

Permalänk
Entusiast

Haha vad skönt att han har darttavlan på golvet... eller är han spindelmannan eftersom han står på väggen?

Permalänk
Skrivet av effekthero:

så ska en cs dator se ut

+ duger till cs

- dålig kabeldragning
- för mycket "p12" styling
- dåliga bilder
- osv osv

word,

Permalänk

Det här var riktigt fult om jag ska vara ärlig!

Visa signatur

CITERA!!!!!

Permalänk
Medlem

Jag spydde.
1 p.