Permalänk
Medlem

Är tjejer från Varberg snyggare?

Är det bara jag som tycker att tjejer från Varberg i genomsnitt (har bara träffat 5 än så länge, 4 av dom var snygga ^^) är snyggare än tjejer från t.ex. Stockholm (där ungefär hälften är snygga)?
Man har ju såklart olika åsikter om vad som är snyggt men det kanske ligger något i det jag säger?

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Tror nog hälften av tjejer i sthlm är bra många fler än hälften av tjejer som bor i varberg, man kan ha fel hehe.

Själv föredrar jag nog utländska tjejer av skäl jag inte borde tala om;)

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Tror nog hälften av tjejer i sthlm är bra många fler än hälften av tjejer som bor i varberg, man kan ha fel hehe.

Själv föredrar jag nog utländska tjejer av skäl jag inte borde tala om;)

Ju närmare ekvatorn man kommer desto snyggare blir tjejerna!

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

Var till och med tvunen att söka efter vad "Varberg" ligger innan man vågar säga något. Så tyvärr så har jag inte så mycket att gämföra med om brudarna i Varberg skulle vara snyggare i det stora hela. Men tror väl inte att tjejerna i Varberg är varken fulare eller snyggare än resten av Sveriges befolkning.

Lite svårt får oss som inte bor i dess närhet att veta hur man ska ställa sig till dessa skönheter eller inte.

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk

Hörruuu, insidan... insidan!

Permalänk
Hedersmedlem

Ja du har verkligen en fantastisk grund att stå på när du faktiskt har träffat hela fem stycken från Varberg!

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Avstängd

Jag träffade en tjej från Sala en gång. Hon var fet.

Är tjejer från Sala fetare?

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Coldfire2143:

Ju närmare ekvatorn man kommer desto snyggare blir tjejerna!

Tycker precis tvärtom här, men det är ju trevligt att folk tycker olika

Visa signatur

Namn : Jesper | Ålder : 45 | In-game namn : iller
Yrke : Matematisk modellerare (finansiell matematik), mjukvaruutvecklare för risksystem.
Utbildning : Doktor i matematik + en del mat-stat, numme och IT-relaterat.

Permalänk

Många av de svenska tjejerna är snygga.. Dock är ju de Danska.. Erhm.. skånska brudarna ett snäpp högre men de bör inte öppna käften så ofta

Som sagt INSIDAN!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Som sagt INSIDAN!

+1

Det viktiga är inte att brudarna är snygga med kläder. Det viktiga är att dom är snygga nakna!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Crippa90:

+1

Det viktiga är inte att brudarna är snygga med kläder. Det viktiga är att dom är snygga nakna!

Amen to that!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Metalie:

Hörruuu, insidan... insidan!

Agree Agree!:D(Y) Klok tjej den där fröken Metalie!^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Bara snygga tjejer i varberg! I should know
<----

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Pinkspear:

Bara snygga tjejer i varberg! I should know
<----

Tjejerna blir inte automatiskt snygga bara för att du får nobben!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

Håller med Pinkspear

Visa signatur

5800X3D|Aorus Elite|32GB 3600MHz|6750 XT|Air 540|RM750X
PG279Q|VG259QM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crippa90:

Tjejerna blir inte automatiskt snygga bara för att du får nobben!

Jag får alltid nobben, därför jag har flickvän Något du kanske också kan få när du blir stor...

Visa signatur

(\__/) RIP [-Pale-]
(O.o) www.icanhascheezburger.com
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Skrivet av Crippa90:

+1

Det viktiga är inte att brudarna är snygga med kläder. Det viktiga är att dom är snygga nakna!

Hahahaha, skänaste

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk

K-k-k-kkulorna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crippa90:

+1

Det viktiga är inte att brudarna är snygga med kläder. Det viktiga är att dom är snygga nakna!

WORD OCH EXCEL!

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk

Vet inte om detta hör hemma i tråden..
Men..Datorhårdvaru entusiasmen, växer den ens bland kvinnor?

Visa signatur

Apple Mac Mini

Permalänk
Avstängd
Skrivet av acke5:

Vet inte om detta hör hemma i tråden..
Men..Datorhårdvaru entusiasmen, växer den ens bland kvinnor?

Tack och lov inte!:D De är klokare än så!;)^^

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Metalie:

Hörruuu, insidan... insidan!

Ska man vara realistiskt så stämmer inte det för fem öre...

Känns så dumt att folk kommer med "Det är insidan som räknas"
Är nog mer folk som inte är så "lyckligt begåvad" i det estetiska som kör på det...

Utseende är en stor del, sen att det inte betyder allt kan jag gå med på, beroende vad man vill...

Ska man gå till riktiga frågan som trådskaparen ställde, så kan man inte säkerhet ställa det, först så tycker folk olika, och så kanske "du" märker de "snygga" mer än de oatraktiva...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kazen:

Ska man gå till riktiga frågan som trådskaparen ställde, så kan man inte säkerhet ställa det, först så tycker folk olika, och så kanske "du" märker de "snygga" mer än de oatraktiva...

Det var därför jag frågade er! ^^
Jag träffade fem Varborgare samtiddigt i Göteborg så jag har inte "lagt märke" till dom snygga, jag la märke till alla, men jag träffade bara ett begränsat antal personer ;)^^

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Skrivet av Kazen:

Ska man vara realistiskt så stämmer inte det för fem öre...

Känns så dumt att folk kommer med "Det är insidan som räknas"
Är nog mer folk som inte är så "lyckligt begåvad" i det estetiska som kör på det...

Utseende är en stor del, sen att det inte betyder allt kan jag gå med på, beroende vad man vill...

Ska man gå till riktiga frågan som trådskaparen ställde, så kan man inte säkerhet ställa det, först så tycker folk olika, och så kanske "du" märker de "snygga" mer än de oatraktiva...

Giviet vis är inte insidan allt. Tex man vill väl ha någon man tycker är snygg på utsidan och är en sklön person på insidan.

Tex skulle du vilja vara ihop med en jääävligt het tjej som är totalt koko eller en mindre halvsnygg tjej som är genomsnitt smart?

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Tex skulle du vilja vara ihop med en jääävligt het tjej som är totalt koko eller en mindre halvsnygg tjej som är genomsnitt smart?

Agree. Vem vill ha en porsche till utseendet bara för att inse att man fått en trabant då man lyfter på huven ?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Tror nog trabanten är jävligt stabil men helst inte..

Halvsnygg tjej med nåt innanför pallet är att föredra ja;)

Permalänk

Haha är du seriös så borde du söka hjälp

Visa signatur

Bears.
Beets.
Battlestar Galactica.

Permalänk
Medlem

tja insidan räknas eftersom man ska ju stoppa in en sak där....nä nu ska jag inte vara sån...

"det är utsidan som ger insidan en chans" brukar det väll låta...

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=FULLMOON=-:

Giviet vis är inte insidan allt. Tex man vill väl ha någon man tycker är snygg på utsidan och är en sklön person på insidan.

Tex skulle du vilja vara ihop med en jääävligt het tjej som är totalt koko eller en mindre halvsnygg tjej som är genomsnitt smart?

Hade ändå inte tänkt prata med bruden så...

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.