Permalänk
Medlem

Undrar vad du tycker om chassiet nu när moddning och montering påbörjat? ^^

Permalänk
Skrivet av Goo5e:

Undrar vad du tycker om chassiet nu när moddning och montering påbörjat? ^^

Trevligt chassi, att allt går att ta loss är en väldigt härlig detalj(alla vaggor och galler)
Det ända jag inte tycker om är att dem slöat med lackeringen, för den svarta färgen går bort löjligt enkelt

Permalänk
Skrivet av Asheileon:

inte riktigt men magnetan är intressant FC0033 tror jag den hette.

Har fått RGB dimmer att fungera lagt upp ett galleri där man kan se några färger jag har fått fram

ska även lägga upp mer bilder sen:D

http://www.sweclockers.com/galleri/5518-dimmer-for-led-belysn...

Visa signatur

Elektronik och microprocessor innovatör :D

Permalänk
Medlem

gillar färgerna skarpt

Permalänk
Medlem

Jag trodde det var du som inte skulle köra med vatten

Visa signatur

Project: Dark [color="#B7BAB7"]Snow[/color] |GTX 670| i5 750 @3,8GHz med H50| Evga P55 sli FTW| Corsair Dominator 2x2gb| Corsair HX750w MDPC-X Black 'n White|
|Samsung 840 120gb SSD|1TB Hdd| Lian Li v1000b Plus II|
Spelare för Team prOpertys Starcraft II lag

Permalänk
Medlem

Trevlig färg men det hade varit snyggare med transparenta slang och svart fyllning. Trist att du slarvar med sleeven, hade blivit en 5a!

Permalänk
Skrivet av HoBb3:

Jag trodde det var du som inte skulle köra med vatten

Sirenernas sång var för stark vatten är det som gäller för mig i fortsättning, kallt, tyst, snyggt men det jag själv finner underbarast är att man kan ha fläktarna på samma rpm oavsätt beastning

Skrivet av hirsch:

Trevlig färg men det hade varit snyggare med transparenta slang och svart fyllning. Trist att du slarvar med sleeven, hade blivit en 5a!

Med sleeven så kan jag nog inte hålla med då jag aldrig monterade in den innan och har inte heller, än. Funderade på genomskinliga slangar men tyvärr finns det nästan inga 10/16 slangar som inte är blå/uv reaktiva och genomskinliga på samma gång och visst finns det svart kylmedium men... nä skulle aldrig ha en "färglös" tank

Permalänk
Medlem

Yayy Uppdate Väntat som fan på vatten yayy ^^

Permalänk
Medlem

Ser bra ut, gärna lite fler ingående kort på hur du har löst installationen i fronten.

Permalänk
Medlem

Det ordspråket är inte bara han som uttalat och det är en riktigt bra regel =D Det som förvirrar mig är att du har 2 st Orange Juice galleri, med nästan samma stuff i? :S Jaja, ändå fint så du har fortfarande 5p

Permalänk
Skrivet av Goo5e:

Det ordspråket är inte bara han som uttalat och det är en riktigt bra regel =D Det som förvirrar mig är att du har 2 st Orange Juice galleri, med nästan samma stuff i? :S Jaja, ändå fint så du har fortfarande 5p

Tackar har 2 gallerier för att det inte går in fler bilder i detta galleri och det andra är med bilder på den färdiga datorn och detta galleri är en bygglogg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Tackar har 2 gallerier för att det inte går in fler bilder i detta galleri och det andra är med bilder på den färdiga datorn och detta galleri är en bygglogg

Aha ^^ Så långt tänkte ju inte jag

Permalänk

dator porr najs som f*n

Visa signatur

dRft

Permalänk
Medlem
Skrivet av effekthero:

dator porr najs som f*n

Så nära man kan komma iaf!

Permalänk
Skrivet av effekthero:

dator porr najs som f*n

Skrivet av Goo5e:

Så nära man kan komma iaf!

Tack

Permalänk
Medlem

du borde spreja om grafikkortet också

Permalänk
Skrivet av lanlord:

du borde spreja om grafikkortet också

Känns onödigt då jag vattenkyler

Permalänk
Medlem

snyggt (y)

Permalänk
Skrivet av swirx:

snyggt (y)

Tack vad står y'et för ?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Asheileon:

Tack vad står y'et för ?

Tumme upp i msn

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Skrivet av MulleEng:

Tumme upp i msn

Alltid undrat över det, tackar