Vi som har spelat Black Ops - Diskussion

Permalänk

Vi som har spelat Black Ops - Diskussion

26/10/10 (09:00)
Hejsan, tänkte tillägna denna tråd till Black Ops Betan och vi som har spelat den.

I tråden diskuteras spelet generellt,
-Vad gillar ni/gillar ni inte
-Finns det något speciellt som göra att ni "måste" köpa spelet
-osv.

26/10/10 (11:00)
Nu har jag lirat lite mer på banan "Launch" det är en medelstor bana skulle jag nog säga med mycket konstruktioner. Dock finns det ganska lite rum i byggnaderna :/ nånting som jag hoppas finns mer av i andra banor.

På banan finns det ett rymdskepp som åker iväg mitt i matchen..

Laddar upp en video på lite gameplay nu, länkar när det är klart! (Gameplayen blev copyright claimad :/ har ingen aning om hur fan man kan göra det när man spelat in en film på ett tv spel?)

27/10/10 (18:06)
Har nu spelat mot botsen som finns i Black Ops, jag tycker att de kan klassas som riktiga gamers! Jag blev totalt ägd första matchen, tog dock revansh (felstav?) med armborst matchen efter xD

-----------------

Vapen
-Stooort urval av vapen, attachments, camos osv. Vid val av Reflex Sight eller Red Dot finns det 3 inställningar man kan göra:
1: ställa in "pricken/symbolen", välj mellan massor av symboler inklusive smilies och hjärtan!
2: Välj färg på "pricken/symbolen", välj mellan massor av fina färger xD
3: Välj färg på glaset, som det låter.

Custom Classes
-Helt awesome måste jag säga, många fler attachments och camos med val att sätta en tag eller emblem på vapnet. Ändra utséendet på spelaren är också möjligt även ansiktsmålning!

VIKITGT! Tråden kommer att uppdateras eftersom, med mer information etc. datum och tid kommer att läggas till vid varje uppdatering!

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk

En nystart på tråden dårå Diskutera ENDAST om spelet, INGA undantag annars tar jag bort tråden.

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

jag hoppas att spelet har en riktigt bra singleplayer även om jag spelar mest på multi så känns det som att det är ett krav numera på sådana här spel. sen är jag rädd för att spelet kommer ha lite för många valmöjligheter i multiplayer. tycker dom om sånt i alldeles för stor grad så blir spelet ett RPGFPS vilket karske inte vore lyckat...

Visa signatur

Censorship is for the weak
----------------------------------
i5 6600K @ 4.7 | MSI GeForce GTX 980 Ti 6GB Gaming | ASUS Z170 PRO GAMING | 16GB 2400mhz | 850 EVO 250GB SSD | 2+1+1TB HDD | NH-U12P SE2 | Define S | XL2411Z 144Hz |

Permalänk
Skrivet av Nivius:

jag hoppas att spelet har en riktigt bra singleplayer även om jag spelar mest på multi så känns det som att det är ett krav numera på sådana här spel. sen är jag rädd för att spelet kommer ha lite för många valmöjligheter i multiplayer. tycker dom om sånt i alldeles för stor grad så blir spelet ett RPGFPS vilket karske inte vore lyckat...

Vad jag förstått de som så är det endast utseende som man ändrar förutom då vilka vapen man vill använda.
Jag tycker det är bra att man har mycket att välja mellan vad man ska köra med och hur det skall se ut eftersom alla spelar inte på samma sätt.
Jag tex är mycket för att skjuta på lång distans men med vanliga autmat gevär, mao INTE en sniper. hur skulle det se ut om jag skulle varit tvungen o ha en flamethrower då? de hade ju inte hjälpt mig över huvud taget.

Visa signatur

Speldatorn: Asus P7P55D EVO | Intel Core i5 750@3,5GHz | 4Gb 1333MHz | 5850 CF | 3x BenQ 2222HDL @ 5760x1080
Servern: ASRock FM2A85X | AMD A8-5600K @3,6GHz | 8GB 1866MHz Corsair Vengeance LP | 8TB Lagring

Permalänk
Medlem

Visste inte att det var en beta. Brukar följa flera olika spel-nyhetssajter, varför har man inte hört talas om detta?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hur kan ni spela betan?

Permalänk
Medlem

Hur tror ni dom kommer göra med dom fyra kartorna man får i hardened edition och super hårdare editionen? Tror ni dessa kommer säljas separat som map pack på xbox live affären eller kommer det vara exklusivt för alltid för dom dyrare versionerna?

Permalänk

[QUOTE="Something";10491165]Hur tror ni dom kommer göra med dom fyra kartorna man får i hardened edition och super hårdare editionen? Tror ni dessa kommer säljas separat som map pack på xbox live affären eller kommer det vara exklusivt för alltid för dom dyrare versionerna?[/QUOTE]

Kanske jag är ute och cyklar men jag tror att det är zombiebanorna som man får från start och inte behöva klara spelet först.

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk

Hur känns det jämfört med MW2 - är det samma känsla?

Permalänk
Skrivet av sinister one:

Hur känns det jämfört med MW2 - är det samma känsla?

Jag skulle personligen säga att det är som en korsning av BFBC och MW2, jag gillar det. Hoppas bara att det blir ett rättvist system i multiplayern tillskillnad från mw2's spawnsystem -.-

Visa signatur

Är en jobbig jävel. Lev med det.

| GA-X79-UP4 | i7-3930K @4.7GHz | ASUS GXT 680 4Gb | 2x ADATA 128Gb SSD RAID0 | 28TB mekaniska diskar (en fin häxblandning) | Corsair H100i | Fractal Design Define R4 | Corsair VENGEANCE 32Gb | Corsair HX850 80+ Gold |

Permalänk
Medlem

Tycker du borde ha som svar alternativ
Har du spelat Black Ops?
* Ja :C
* Nej

Visa signatur

i7-6700K | MSI Z170A | MSI 1080 8GB | 16GB Kingston HyperX | Intel 600P 256GB | Samsung EVO Basic 840 250GB x2 raid 0 | Corsair RM 750W | 3 x Dell U2414H

Permalänk
Medlem
Skrivet av nfskillen:

Tycker du borde ha som svar alternativ
Har du spelat Black Ops?
* Ja :C
* Nej

+1

Jag skulle rösta, men eftersom att det inte fanns ett JA med sadface så sket jag i det.

Visa signatur

Lwl