Permalänk

Mastercard

Hej,

Jag ville kunna betala på internet men med mitt visa electron så går det inte så jag gick till banken och fick ett mastercard.När jag nu försöker handla på internet så kommer den här rutan upp där jag ska skriva in informationen(jag har valt att jag vill betala med mastercard)

Så jag fyller i allt men sen så kommer jag till "create paypal password" och då börjar jag undra, inte ska väl jag behöva registrera mig på paypal för paypal är ju ett helt annat sätt att skicka pengar ? Går inte att hoppa över lösenordet heller

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Avstängd

Gör konto på paypal först, kan ta någon dag att göra det med.
Se sedan till att du accepterar på din bank att du kan handla saker online om de behövs också.

Permalänk
Skrivet av gabriel15:

Gör konto på paypal först, kan ta någon dag att göra det med.
Se sedan till att du accepterar på din bank att du kan handla saker online om de behövs också.

Gjorde det men det står att jag inte har tillgång, så måste man aktivera nånting eller ska man bara vänta ?

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av jooelhoglund:

Gjorde det men det står att jag inte har tillgång, så måste man aktivera nånting eller ska man bara vänta ?

Har du aktiverat verified by visa? Vissa sidor fungerar dock inte :S

Visa signatur

EIZO FlexScan SX2761W 29" | ASUS Crosshair III Formula | AMD Phenom II X4 955 3.21Ghz | Corsair HX1000W | Corsair Dominator 6GB 1866 MHz DDR3 | PowerColor HD 2900 XT 1GB (CrossFire) | Western Digital VelociRaptor 300GB 10KRPM 16MB SATA | D-Link DNS-323 2TB http://www.aperture1337.com/

Permalänk
Skrivet av L33tKr3w:

Har du aktiverat verified by visa? Vissa sidor fungerar dock inte :S

Nej inte vad jag vet, var gör man det ?

Står såhär

This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jooelhoglund:

Nej inte vad jag vet, var gör man det ?

Står såhär

This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.

Är du säker på att det är ett kreditkort/bankkort (de med upphöjda siffror) du har så det inte är ett Kalle Anka kort (de platta "jag är under 18 år och får inte ha ett bankkort med upphöjda siffror på"-kort?:) Har för mig Mastercard är ett Kalle Anka kort, men är inte säker (en tjejkompis kunde inte handla på SJ när hon försökte).

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem

Mastercard har jag som företagskort, så det behöver nödvändigtvis inte vara ett Kalle Anka kort
Men Maestro är väl ett sånt där ungdomskort.

Permalänk
Medlem

Mastercard och Visa är real deal. Maestro och Visa Electron är på låtsas. Men som informationen säger, ring din bank och fråga varför paypal dissar ditt kort.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av SteFFoo:

Mastercard har jag som företagskort, så det behöver nödvändigtvis inte vara ett Kalle Anka kort
Men Maestro är väl ett sånt där ungdomskort.

Aa...sorry my bad tror det var ett Maestro hon hade.:)

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MacEnkronan:

Aa...sorry my bad tror det var ett Maestro hon hade.:)

Hur får du Joel till hon?

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av P-NILZ:

Hur får du Joel till hon?

Nej jag syftade på min tjejkompis som nog hade ett Maestro längre upp i tråden.:P

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!

Permalänk

Jag är 18 så något kalle anka kort är det inte:P hon jag fick kortet av sa att jag skulle kunna betala direkt på nätet men få väl ringa till banken då

Visa signatur

Intel i5 @ 2,66Ghz | Noctua NH-D14 | 4gb corsair 1600mhz | Asus P7P55D-E PRO | Antec p182 | Corsair 550w |Asus 6950 2gb upplåsta shaders, ASUS 5770 V2|Samsung SpinPoint F3 1 TB |Benq BL2400PT | LG 42PQ6500 | Steelseries Siberia v1 |Asus Xonar DX |Creative EP-630 | AKG K601 | Dynavoice F-6 EX 5.0 |Canton Reference 9.2 DC | Atacama Nexus 6| Onkyo 607

Permalänk
Avstängd
Skrivet av jooelhoglund:

Jag är 18 så något kalle anka kort är det inte:P hon jag fick kortet av sa att jag skulle kunna betala direkt på nätet men få väl ringa till banken då

KVACK på den!:D

Visa signatur

Here at Sweclockers we are all colleagues with each other! Those of us who just love Apple, we go beyond the: "We are all colleagues with each other"-talk! We ARE The iFamily!(F) Because we iTalk Apple! Simple as that! I am a proud member of The iFamily!<3
R.I.P. Steve Jobs!<3 See you in the iCloud!(F) I feel iSad...:'(
iFamily Sweden!