Permalänk
Medlem

Archos Internet Tablet 101

Archos Internet Tablet 101]

ARCHOS

Vad tror ni om denna?

Jag har tidigare varit sugen på en iPad men känner att jag kommer bli EXTREMT besviken och inlåst om jag köper en, dessutom gillar jag skarpt Android på te.x min HTC Desire (2.2) och eftersom denna kommer kosta 3000-3500kr för 16gb-modellen så kommer jag nog köpa en nästa månad. den har dessutom MYCKET mer möjligheter än iPad pga minneskort och portar m.m och nästan halva priset mot en iPad

lite pryl***varning är det för jag vill ha en till att te.x styra XBMC, köra remote desktop till mina andra datorer, och kolla på film/serier när man reser eller är på landet m.m (kan redan göra detta med min htc desire men vill ha större skärm)

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Medlem

Kooooom inge nu

är det ingen som har några åsikter?

är alla iPad-loosers?

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Medlem

Jag är också jävligt sugen. Jag hoppas att det går att anteckna på den, nån som vet?

Finns videos på lillebror 70 på archosfans.com

Var ska tablets-trådar ligga? Just nu ligger de i tre olika forum tror jag...

Visa signatur

---

Permalänk
Avstängd

Kan jag köra spotify på den? Blir köp direkt om det går. Letar efter utländska butiker för med tanke på den svaga dollarn/pundet kanske man kan göra ett klipp!

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk

Vad finns det egentligen för anledning att skaffa en androidtablet när man redan har en sådan telefon?

Permalänk
Medlem

jag ska köpa en archos 5 it 32gb vet att det e gen 7 och gen 8 ha kommit men tycker archos 43 it har för liten skärm och archos 70 it har för liten så jag kör med archos 5 it kostar 2k på pixmania !