Assassins Creed 2 58 kr.- !!!!

Permalänk
Medlem

Assassins Creed 2 58 kr.- !!!!

WEBHALLEN.com - Assassins Creed 2

Jag har precis köpt spelet!

gogogo!

Visa signatur

Ryzen 5600X | GeForce RTX 3070 | 32 GB DDR4 3600MHz | Samsung 970 EVO 500GB | Samsung 970 EVO 1TB |
Gigabyte X570 AORUS ULTRA | Corsair RM750X V2

Permalänk
Medlem

riktigt billigt.
Nästan så man måste köpa!

edit; köpte! tack för tipset!

Visa signatur

Intel I7 950 @3.8GHz | Nvidia GTX570 | Asus Sabertooth X58 | 6gb Corsair PC3 @1600MHz | Samsung F3 1TB | CM 690 II Advanced | Corsair AX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crafting:

riktigt billigt.
Nästan så man måste köpa!

edit; köpte! tack för tipset!

:D!!

Visa signatur

Ryzen 5600X | GeForce RTX 3070 | 32 GB DDR4 3600MHz | Samsung 970 EVO 500GB | Samsung 970 EVO 1TB |
Gigabyte X570 AORUS ULTRA | Corsair RM750X V2

Permalänk
Medlem

jag köpte det för samma pris nerladdningsbart för nån vecka sedan, helt klart värt priset, gick bra även med min 3guppkoppling, bara den är någesånär stabil... inge vidare när internet ligger nere dock.. finns dock en crashbugg som antagligen har med saken att göra, existerar både med och utan crack (om man vill lira offline) :S

Permalänk
Medlem
Skrivet av börk:

UBI-DRM är väl anledning nog att inte köpa det.

Skulle inte ta emot spelet även om den delades ut gratis på gatan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av tessa:

Skulle inte ta emot spelet även om den delades ut gratis på gatan.

Då har du ignen som helst smak för bra spel

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Anilusion:

spelet funkar perfekt men jag kan tipsa att använda en XBOX 360 controller. Keyboard sucks!

Visa signatur

Ryzen 5600X | GeForce RTX 3070 | 32 GB DDR4 3600MHz | Samsung 970 EVO 500GB | Samsung 970 EVO 1TB |
Gigabyte X570 AORUS ULTRA | Corsair RM750X V2

Permalänk
Medlem

varför måste man ha internet connection när det inte är online?

Visa signatur

Intel I7 950 @3.8GHz | Nvidia GTX570 | Asus Sabertooth X58 | 6gb Corsair PC3 @1600MHz | Samsung F3 1TB | CM 690 II Advanced | Corsair AX850

Permalänk

Kostar 59kr atm på cdon.com

Visa signatur

|| Marantz | Monitor Audio RS|| Revo BL ||

Permalänk
Permalänk
Medlem

Ladda ner Wolfenstein Enemy Territory gratis

10 gånger bättre och GRATIS

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

Fick ett SMS från Webbhallen nyss, nu har dem skickat iväg spelet

Visa signatur

Intel I7 950 @3.8GHz | Nvidia GTX570 | Asus Sabertooth X58 | 6gb Corsair PC3 @1600MHz | Samsung F3 1TB | CM 690 II Advanced | Corsair AX850

Permalänk
Medlem
Skrivet av börk:

UBI-DRM är väl anledning nog att inte köpa det.

För en ovetande - vad är UBI-DRM?

Permalänk
Medlem

Har redan köpt till 360 haha aja grattis alla som får detta extra billigt Synd att det har ruttet piratskydd på PC.

Permalänk
Medlem

Aldrig värt att köpa ett Ubi spel nytt. De sjunkter alltid i pris så fort.

Visa signatur

åhoj

Permalänk
Medlem
Skrivet av börk:

UBI-DRM är väl anledning nog att inte köpa det.

De flesta har väl en klipp-stabil lina idag, så då kan det väl vara värt det?

Skrivet av Hockey Stick:

Konstant internetuppkoppling. Tappar du kontakten med UBI-servern stängs spelet av, om jag har förstått det rätt.

Pausas/stängs ner, ja. Har själv spelat uppåt 200h på PC & har kanske haft 5 hängningar p.g.a. DRM.
Och jag bor på vischan i Småland med en sketen 8/1-lina, så vad är problemet?

Jag säger inte att UBI:s DRM-skydd är någon särskilt bra idé, men för genomsnittsanvändaren som
sitter på sin stationära PC hemma är det inget egentligt problem. Det är för laptop-gamern det blir värre
och man kan ju tycka att det är vansinne att man inte kan spela sitt köpta singelplayer offline, givetvis.

Permalänk
Hedersmedlem

Sedan orsakar ju DRM-lösningen en massa buggar som sparfiler som försvinner mm mm. Riktigt störande att tappa 1/3 av spelet och bli tvungen att spela om (hänt två gånger på en genomkörning). Annars är ju själva spelet riktigt bra och lätt värt pengarna.

Permalänk
Skrivet av Aser:

Sedan orsakar ju DRM-lösningen en massa buggar som sparfiler som försvinner mm mm. Riktigt störande att tappa 1/3 av spelet och bli tvungen att spela om (hänt två gånger på en genomkörning). Annars är ju själva spelet riktigt bra och lätt värt pengarna.

Det är du inte ensam om! Sjukt störande. Bra spel i övrigt, DRM var nog inte så bra som dom hade tänkt sig heller, skyddet knäcktes ~1 månad efter spelet släpptes om jag minns rätt, var ju ett tag sen nu, så just nu är ju DRM där för att förstöra för de som inte kör piratkopierat, det hjälper ingenting mot de som kör piratkopia.

Visa signatur

🖥️ Gigabyte Aorus B450I Pro (mITX), AMD Ryzen 5 3600, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz, Corsair SF600 V2, ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix, Corsair Force MP510 960GB, Samsung 850 EVO 250GB & OCZ Vector 256GB, ASUS VG248QE & DELL U2312HM
📱OnePlus 6
🏍️ 2018 Kawasaki Ninja 650

Permalänk
Skrivet av flaxehytt:

Det är du inte ensam om! Sjukt störande. Bra spel i övrigt, DRM var nog inte så bra som dom hade tänkt sig heller, skyddet knäcktes ~1 månad efter spelet släpptes om jag minns rätt, var ju ett tag sen nu, så just nu är ju DRM där för att förstöra för de som inte kör piratkopierat, det hjälper ingenting mot de som kör piratkopia.

En månad är ju dock väldig bra. Tror inte ens Steam har lyckats så väl. Ubisoft var ju såklart medvetna om att skyddet skulle knäckas så småningom men så länge de förhindrar zero-day piracy så har de lyckats. Nu när priserna rasar och det är långt efter release så tycker jag dock de bör släppa en patch som tar bort skyddet så vi alla kan spela i frid.

Permalänk
Medlem

fick mitt spel idag! kan dock inte få de att gå över alla skärmarna:S upplösningen är satt till 5760x1080 och spelet ska stödja eyefinity/nv surround men de visas bara på center skärmen.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra