Permalänk

"The never-ending story"

Hej hej
Jag har rätt tråkigt nu på morgonkvisten, så jag tänkte att jag startar en tråd.

Det går till så att jag börjar skriva en historia, bara någon rad, och nästa person fortsätter, osv. osv.

Så jag börjar:

Det var en gång en man som...

Permalänk
Medlem

...inte var särskilt bra på någonting, misslyckades faktiskt med det mesta han tog för sig, och inte var han mycket att se på heller men...

Visa signatur

Intel i7 3770K@4,5GHz | EK-Supremacy | ASUS P8Z68-V| Samsung 30nm 1600 CL11@1866 CL9 4x4GB | Geforce GTX780 Ti | EK-FC Titan Plexi | Enermax Platimax 1500W | Ubuntu 20.04 & Windows 10

Permalänk
Medlem

..det var bara sett ur en extern synvinkel. Internt hade han ett visst inflytande, för att inte nämna hans kusin som..

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

too slow -.-

Permalänk
Medlem

.. faktiskt var världsmästare i snygghet och var en av grundarna till internet..

Visa signatur
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

..grundade då ett socialt nätverk, på internet. Det blev en...

Permalänk
Medlem

... sjuhelvetes succé och är idag värt många miljoner, han blev...

Visa signatur

Eh!

Permalänk
Medlem

...genast av med pengarna under ett spel av Finns i sjön. Han bokade därefter tid hos en psykiatriker, och...

Visa signatur

Antec Performance One P182 | Zalman ZM600-HP 600W | Asus P5Q Deluxe | Intel Core 2 Quad Q9550 2,83GHz | Sapphire Radeon HD4870 1Gb | WD Caviar Black 640Gb / WD Raptor 150Gb | 2x Patriot Extreme Viper Performance DDR2 2Gb PC2-8500

Permalänk
Medlem

fick höra att dom aldrig sett något liknande fall och därför..

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk

tvingades kastrera honom. Detta ledde till...

Permalänk

att hans fru blev väldigt deprimerad och därför...

Permalänk
Medlem

... kommer nog en moderator snart att låsa tråden då den saknar någon form av diskussionsvärde..

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Avstängd

.., men så skedde inte då Eptk gav moderatorerna en...

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Medlem

... kram och sa ...

Visa signatur

Eh!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Inaktiv

*tråd låst*

Tråden saknar diskussionsvärde.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd upplåst*

Efter interna diskussioner har vi kommit fram till att den här tråden i nuläget är tillåten. Därför har jag låst upp den. Ni får gärna skriva i http://www.sweclockers.com/forum/feedback eller kontakta mig om ni har generella tankar om var ni tycker att gränsen bör gå för hur mycket diskussionsunderlag det bör finnas i en tråd.

Permalänk
Sötast

... att moderatorerna hade svårt att bestämma sig, men det tyckte vi var roligt för att...

Permalänk
Medlem

... "troll" finns inom oss alla och ibland vill den bara bryta sig ut ur oss och...

Visa signatur

AMD Athlon xp 2100+ | Asus A7M266 | 512 DDR | GeForce3 | 40 GB Hdd | DVD Plextor 16X

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Avstängd

moderatorerna ska få ha lite...

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk

Partyn med rosa kanindräkter och invignings cermonier..

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Medlem

...smiska varandra med granris. Men en moderator gillar inte...

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka! AMD Ryzen 7 5800X3D | MSI B450 Tomahawk Max | 32GB Ballistix @ 3733/16 | EVGA 2070 | Crucial MX500 2TB | EVGA G2 750W | Windows 10

Permalänk
Medlem

...fängelsen, därför låser de upp en tråd som...

Visa signatur

Lwl

Permalänk
Medlem

borde självdö och glömmas bort...

Visa signatur

BAAH

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

...den spårar ur fullständigt ...

Visa signatur

inför åldergräns på ÖÄ!

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen