Modigt, Täckplatta för Floppy 2.5" sökes

Permalänk
Medlem

Modigt, Täckplatta för Floppy 2.5" sökes

Nu har jag äntligen tagit modet till mig att ta bort min floppy från ett gammal chassi. "Man vet ju aldrig om man får användning av en floppy"

Nu är jag på jakt efter en täckplatta som snyggt kan sätta för hålet som är kvar.

Är det någon som har tips var jag kan hitta sådana, eller som kanske till och med har en platta över. Det enda jag kräver är att den är svart, helst metall.

Edit: Hur ändrar jag trådrubrik, jag menar 3,5" Inte 2,5"

Visa signatur

"Maybe I should code a Tipping bot, instead of these well-known DDos bots. I would tip your wallets until these were overloaded"

CPU: Phenom II 1095T @3.85GHZ - Hyper 212 Plus Cpu Cooler Moderkort: M4A89GTDPRO/USB3 (CPU/NB Frequency: 2814 MHZ) Grafikkort: Sapphire HD 7970 (GPU 1170MHZ - VRAM 1600MHZ)

Permalänk
Medlem

Letade på Indomo, tyvärr hade de endast ett frontbleck för 3,5", och det var i silver.

Produkter | Indomo Online AB

Skall leta lite till medan jag väntar på att vår Linuxdistributionsuppdatering blir färdigt uppdaterad..

EDIT: Var hittar du det du behöver om inte på Inet?

Lian Li frontbleck för 3,5tum-plats, svart - Inet.se

Beställningsvara, men det borde väl Inet ändå kunna fixa.

EDIT 2: Noterade att du skrev 2,5", räknar med att du menade 3,5", annars vet jag inte.

Permalänk
Medlem

Jodå jag menade 3,5" men lyckas inte ändra tråd titeln.

Tack för hjälpen!

Jag mailade Inet ang portot, plåten kostade 25:- och portot ca 50:-. Hoppas att de kan skicka vanligt brev istället.

Visa signatur

"Maybe I should code a Tipping bot, instead of these well-known DDos bots. I would tip your wallets until these were overloaded"

CPU: Phenom II 1095T @3.85GHZ - Hyper 212 Plus Cpu Cooler Moderkort: M4A89GTDPRO/USB3 (CPU/NB Frequency: 2814 MHZ) Grafikkort: Sapphire HD 7970 (GPU 1170MHZ - VRAM 1600MHZ)

Permalänk
Medlem

Förresten, om någon har en liggandes så hör gärna av er!

Visa signatur

"Maybe I should code a Tipping bot, instead of these well-known DDos bots. I would tip your wallets until these were overloaded"

CPU: Phenom II 1095T @3.85GHZ - Hyper 212 Plus Cpu Cooler Moderkort: M4A89GTDPRO/USB3 (CPU/NB Frequency: 2814 MHZ) Grafikkort: Sapphire HD 7970 (GPU 1170MHZ - VRAM 1600MHZ)

Permalänk
Skrivet av Oneoff:

Jodå jag menade 3,5" men lyckas inte ändra tråd titeln.

Tack för hjälpen!

Jag mailade Inet ang portot, plåten kostade 25:- och portot ca 50:-. Hoppas att de kan skicka vanligt brev istället.

Om du passar på att köpa något annat också för minst 475kr (förutsatt att du behöver något naturligtvis, eller väntar med köpet tills du behöver något annat, eller samköper med någon kompis), så kan du utnyttja Sweclockers fraktfritt på Inet.

Visa signatur

~Pelle~

Permalänk
Medlem

Har ett antal svarta i plast ligger och skräpar, men du ville ha metall? Annars kan du ju passa på att köpa en fläktkontroller eller minneskortsläsare och stoppa in i hålet.

Visa signatur

“Always be wary of any helpful item that weighs less than its operating manual.”
― Terry Pratchett, Jingo

Permalänk
Medlem

Tanken har slagit mig ang fläktkontroller, minneskortläsare och annat. Men jag har nu beställt en plåt från Inet. De gick med på att skicka den som vanligt brev..

Tack alla för hjälpen, I Rest My Case.

Visa signatur

"Maybe I should code a Tipping bot, instead of these well-known DDos bots. I would tip your wallets until these were overloaded"

CPU: Phenom II 1095T @3.85GHZ - Hyper 212 Plus Cpu Cooler Moderkort: M4A89GTDPRO/USB3 (CPU/NB Frequency: 2814 MHZ) Grafikkort: Sapphire HD 7970 (GPU 1170MHZ - VRAM 1600MHZ)