Sökes Lokal i Stockholm!

Permalänk

Sökes Lokal i Stockholm!

Tjenare, det finns säkert liknande trådar men jag hittar ej svar i några.
Jag söker efter en lokal att hyra för ca 15-20 personer med internetuppkoppling och övernattnigsmöjlighet.
Har letat som en tok men hittar inget
Jäkligt tacksam för tips!

/King_Mange

Permalänk
Entusiast

Inferno-Online Gaming Community & Lifestyle slipper ni släpa med datorerna också.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

Inferno-Online Gaming Community & Lifestyle slipper ni släpa med datorerna också.

Så du menar att vi ska sitta och svettas / dricka alkohol på Inferno? njaaa funkar inte riktigt va. men tack ändå

Permalänk
Entusiast
Skrivet av King_Mange:

Så du menar att vi ska sitta och svettas / dricka alkohol på Inferno? njaaa funkar inte riktigt va. men tack ändå

du ansökte efter en lokal på sweclockers spel forum, jag antog att du då sökte ett ställe att lana på, inte festlokal.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Dessutom postade han det i ett underforum för spel.. Vad ska vi egentligen tänka då?

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

du ansökte efter en lokal på sweclockers spel forum, jag antog att du då sökte ett ställe att lana på, inte festlokal.

men jag skrev att jag ville hyra en lokal, ska jag hyra hela inferno online då`haha

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Jag har svårt att se någon koppling till spelforumet, så jag har låst den här tråden. I Övriga ämnen går det förstås bra att diskutera var man kan hyra lokaler (observera dock att annonsering är förbjuden). Vi brukar inte flytta trådar till ÖÄ, men trådskaparen får lov att skapa en ny tråd där.