Aerocool Xpredator i Evil Black

Permalänk
Melding Plague

Aerocool Xpredator i Evil Black

Lagom till allahelgonahelgen släpper Aerocool gamingchassit Xpredator i färgtemat Evil Black.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Finns ett ord för detta chassit: groteskt.

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem

Tycker det såg helt ok ut, beror nog iofs på att jag tycker om allt orange.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk

Jag gillar Aerocool och jag gillar orange ser inget fel på denna.

Permalänk
Avstängd

brutalt ful.

Visa signatur

Der Steppenwolf

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Jag gillar Aerocool och jag gillar orange ser inget fel på denna.

Skulle sitta fint med ett Cougar agg i de chassit tillsammans med ett svart/orange DFI moderkort.

Visa signatur

[Phanteks Enthoo Pro TG] [ASUS ROG Strix 850W Vit] [Delidad i7 7700K] [Corsair iCUE Hydro H150i ELITE CAPELLIX Vit] [Corsair Vengeance RGB PRO SL DDR4 16GB 3200MHz/CL16 Vit] [ASUS Z270-F] [Gigabyte RTX 2070 Super 8GB GAMING OC Vit] [C:WD Black SSD 256GB M.2, E:Seagate Firecuda 1TB, F:Samsung 860 EVO 1TB, G:Seagate IronWolf 4TB & H:Seagate Momentus XT 7200.1 500]

Permalänk
Hedersmedlem

Riktigt najs design men fula färger.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.

Permalänk
Medlem

Kan vara den fulaste lådan som någonsin producerats....

Visa signatur

AMD Ryzen 5 7600X, ASUS TUF B650-Plus wifi, Kingston Fury Beast 32GB 6000Mhz CL30, Kingston KC3000 2TB, Sapphire 7800 XT Pulse, Peerless Assassin 120, DarkPower 630W, Benq XL2411T + DELL U2312HM, Phanteks Eclipse P400S

Permalänk

tycker också att den såg helt okej ut,

Visa signatur

"- rostat bröd är rostat bröd. Det är inte därför jag köpte brödrosten." - Quenya

Permalänk
Medlem

Wow, Den är så brutalt ful att den har blivit groteskt snygg.

Kan bara säga att den vill jag ha

Permalänk
Medlem

Om man vill ha den svart så kan ni titta här --> TiltViewer

Jag tycker om denna skarpt

Permalänk
Entusiast

Vill ha !

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk

Det lär ju vara bra kylning. Och skitbra att sätta vattenkylning i det chassit.

Permalänk
Medlem

Fy satan vilken ful. Det där orangea ser ju ut som reflexer på cykelhjul

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

pci snabbfästen
annars verkar den svarta vara ett fint alternativ väldigt lite väl likt hafx enligt mig. Gissar på samma prisklass med

Visa signatur
Permalänk

Ger mig epatraktor vibbar, men det var ju ett bra tag sen jag var 14 så vad vet jag..

Permalänk

Men hur många såna här skrikiga chassin finns det plats för på marknaden? Finns det några som är 20+ år som köper sånt här? Jag trodde att den starkaste köpgruppen var 25-35 år....

Visa signatur

AZRock Z87 Extreme4 | i5 4670K | MSI GTX780 TwinFrozr | 8GB Corsair Vengance | Samsung 840 EVO 250GB | WD 3 TB | Corsair HX520 | HP LP3065 + 2x HP LP2065 (4960x1600) | Trulyergonomic keyboard (bruna) | Mionix Castor

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av MP_Swede:

Om man vill ha den svart så kan ni titta här --> TiltViewer

Jag tycker om denna skarpt

Sjukt snygg bildpresentation, lite pointless men snygg.

Chasit låter jag vara osagt om dock.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI

Permalänk
Skrivet av Fluf:

Sjukt snygg bildpresentation, lite pointless men snygg.

Chasit låter jag vara osagt om dock.

mmm, sett det på andra ställen förrut. Lite coolt, men tveksamt varför man skulle vilja kunna tilta 2D-bilder på det sättet.
OnT: är mer för diskreta chassin, utan massa ljus och färgranna detaljer. Skulle aldrig köpa den, Men lite häftig var den allt

Visa signatur

3570K, MSI Z77A-GD65, GTX670 WF3 OC, 16GB DDR3@1600MHz

2600x, ASUS ROG STRIX B450-F GAMING, GTX1070Ti, 16GB DDR4@ 2666MHz

Permalänk
Medlem

Bara jag som lade märke till 10 expansionsplatser?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Lambi:

Bara jag som lade märke till 10 expansionsplatser?

Nope jag såg de också.

Visa signatur

Nya Projektet!
Kontakta moderatorkåren via Kontaktformuläret om ni vill något.