laser siktet på Medal of honor ?

Permalänk
Avstängd

laser siktet på Medal of honor ?

Hej jag undrar vad igentligen laser siktet gör i Medal of honor MP mode ? jag mer tycker att det bara sitter där när man väl använder det utan nytta. Är det någon knapp man måste hålla in för att få siktet på fienden eller ? Mvh.

Visa signatur

Moderkort Asus crosshair V formula 990FX|Shassi Antec twelve hundred|Nätagg XFX 750W 80+ silver|Processor AMD phenom2 x4 970 BE 4.1|Cpu kylare Corsair hydro H80|ram minnen Corsair VENGEANCE 8GB 1600 DDR3|Grafikkort XFX HD 6970 2GB|Grafikkortkylare ARCTIC COOLING ACCELERO XTREME| SSD Corsair force F60|Hårddisk WD green caviar 1TB|Bildskärm ACER G245H LCD HDMI| W7 ultimate 64| Razer Imperator BF3 edition|Ljudkort Asus xonar D2|

Permalänk

Borde väl vara när man zoomar in? Typ höger musknapp? Jag minns inte.

Visa signatur

CPU: Intel i7-3930 Kylning: SilverStone Argon AR01 M/B: Asus Rampage IV Extreme RAM: 32GB GPU: MSI GeForce 970 PSU: Corsair HX650 Lagring: 256GB M550 | 1TB Samsung F1

Permalänk
Medlem

vad jag TROR är att den höjjer accuracy eller va de heter. tror jag.
de görs de iaf i L4D2 xD haha helt två olika spel till 100% men iaf... kanske höjer accuracy på ditt vapen nog att dina skott går rakare.

Visa signatur

Cpu: R5-3600 | MSI MEG X570 UNIFY | Vega64 RedDevil | Corsair 3200 Mhz 16GB | Phanteks PH-TC14PE | Chassi: R4 Arctic White | Steelseries Apex Pro | Logitech G Pro X Superlight | Steelseries Arctis 7

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Nico.v:

vad jag TROR är att den höjjer accuracy eller va de heter. tror jag.
de görs de iaf i L4D2 xD haha helt två olika spel till 100% men iaf... kanske höjer accuracy på ditt vapen nog att dina skott går rakare.

Tror också det är något sådant, ingen direkt visuellt effekt utan passiv "prestanda"

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk

Är det inte en IR-laser som man endast ser med night-vision?

Permalänk
Skrivet av spot_1337:

Är det inte en IR-laser som man endast ser med night-vision?

Nope, man kan se den om man anstränger sig. Den höjer träffsäkerheten, men gör ju såklart att fienden ser dig lättare. Den är dessutom ganska värdelös, förutom till hagelgevären.

Ha en bra dag!
//
Calle

Visa signatur

|>Cooler Master Dominator 690|Asus M4A79XTD Evo|AMD Phenom 2 X4 955 BE@3,7 Ghz|Scythe Kama Angle Rev.B|Corsair Vengeance 8GB DDR3 1600Mhz|Cougar CM 700|XFX Radeon HD 5850 AvP|Western Digital Caviar 500GB|DVDRW Samsung SH-233L<|