Moddat Xbox 360 med oändlighetseffekt

Permalänk
Melding Plague

Moddat Xbox 360 med oändlighetseffekt

Imponerande effekter kan åstadkommas med enkla medel. Memods.com visar upp ett Xbox 360 med LED-belysning mot oändligheten.

Läs artikeln

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk

Såg rätt coolt ut om man gillar att konsolen lyser osv :]

Permalänk
Medlem

Vore rätt coolt att ha en spegel/tavla på väggen som funka sådär?! Skulle se rätt fränt ut

Permalänk

Ja, det såg ju fint ut men inte nått allt för ögonbrynshöjande.
Kommer ihåg när såna där speglar var inne

Permalänk
Medlem

Såååå 80tal. Men det är ju länge sen så det är väl ballt för dagens kids. Nån som minns butiken Fantasia på Kungsgatan? Dom hade alltid en massa jox som tex just sådana speglar.

Visa signatur

Du som inte behärskar när du skall använda de och dem så finns en mycket enkel lösning. Skriv dom så blir det inte fel.
Första egna datorn -> ZX Spectrum 48k '82.
Linux Mint, Asus B550-F, Ryzen 5600X, LPX 64GB 3600, GT730

Permalänk

Oooh, Fantasia. Där va man ju och sprang titt som sätt. Som sagt, coolt som bara den, men lite 80-tal (ser iofs ingen nackdel i det)

Permalänk
Medlem

Bara jag som inte se någon bild?

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hund:

Bara jag som inte se någon bild?

Inte bild, youtube film.

Permalänk
Avstängd

Coooooooooooooooolt

Hade nåt liknande i mitt porr badrum på 80 talet hahahaha

Visa signatur

ASUS Maximus III Formula || Intel i5-760@4.0Ghz || Noctua NH-D14 || Gigabyte GTX480 || 2x1TB sataIII raid0 || Corsair Dominator 1600Mhz@1800Mhz || Sound Blaster X-Fi Titanium - Fatal1ty Champion Series || Corsair HX850W || Logitech Z-5500 || AOC 619VH 26" || Obsidian 800D || Logitech G19 || Razer Copperhead 3G ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wolfkin:

Inte bild, youtube film.

Det förklarar saken.

Visa signatur

Spara på minnen, inte saker.

Permalänk
Medlem

Tacksam effekt, gillar den även om den som sagt är really old news.

Visa signatur

5950X, 3090

Permalänk
Medlem

Ingen film på iphonen min, börjar bli seriöst trött på apple:s beef med adobe....

Visa signatur

|Kraftverket|Mobo: Gigabyte Aurous Elite B550 | Cpu: AMD 5800X |Cpu kylare:Phanteks PH-14| Gpu:Nvidia RTX 2080TI |Nätagg: Corsair AX750|Chassie:Phanteks Enthoo |Minne: 2x8gb Corsair Vengeance 3600|Disk: Samsung 980 PRO 500 gb NVME| Disk: Samsung 1 tb SSD| Disk:Samsung 830 256gb SSD|Bildskärm: Asus Swift PG278Q
|Ljud|HRT Musicstreamer II 2012 ed.|Bottlehead Crack|Sennheiser HD700|
|Nas|Ds413J|2x3tb wd red|2x2tb wd green|

Permalänk
Medlem
Skrivet av sipe46:

Ingen film på iphonen min, börjar bli seriöst trött på apple:s beef med adobe....

Det är utube rulle. Din iphone borde klara av se den!

Visa signatur

Neon
Citera mig om du vill ha svar!

Permalänk
Avstängd

Hatar dioder. Fruktansvärt fult. En konsol/dator skall inte synas.

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av lakej:

Hatar dioder. Fruktansvärt fult. En konsol/dator skall inte synas.

Har man en jävligt snygg konsoll/dator så vill man definitivt den ska synas.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 3700X MB: X570 Aorus Ultra Mem: Corsair Vengeance RGB Pro 2x16GB DDR4 @ 3200 MHz CL16 GPU: Radeon RX Vega 56 SSD: Corsair Force MP510 960GB Case: FD Meshify C PSU: Corsair RM 750W Display: Acer 35" Predator XZ350CU OS: Win10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av ParasiteX:

Har man en jävligt snygg konsoll/dator så vill man definitivt den ska synas.

Äsch, saker behöver inte lysa för att fånga uppmärksamhet. Stilrent ska det vara!

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Skrivet av lakej:

Hatar dioder. Fruktansvärt fult. En konsol/dator skall inte synas.

Skrivet av ParasiteX:

Har man en jävligt snygg konsoll/dator så vill man definitivt den ska synas.

Skrivet av pellen:

Äsch, saker behöver inte lysa för att fånga uppmärksamhet. Stilrent ska det vara!

Alltid kul med folk som använder SKA, allt är ju absolut och alla vet bäst
Försök med "enligt mig" eller "det tycker iaf jag", så ska ni se att det blir en trevligare stämning och en mer öppen diskution
vill inte vara dryg eller otrevlig, men det känns så jobbigt ibland när folk anser att det bara kan vara på ett sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asheileon:

Alltid kul med folk som använder SKA, allt är ju absolut och alla vet bäst
Försök med "enligt mig" eller "det tycker iaf jag", så ska ni se att det blir en trevligare stämning och en mer öppen diskution
vill inte vara dryg eller otrevlig, men det känns så jobbigt ibland när folk anser att det bara kan vara på ett sätt.

Jag som trodde att det var underförstått att "Stilrent ska det vara :p" var min personliga åsikt med glimten i ögat. Det var ju inte så att jag sa att saker INTE får lysa för att få blickar

Visa signatur

WS: AMD Ryzen 3700X | 16GB Corsair LPX 3733 | MSI RX 6800 | Samsung PM981a 1TB | Louqe Ghost S1
Laptop: ASUS UX32LN | i7-4510U | 12GB DDR3 | 13.3" FHD | 256GB SSD
Server: Intel Xeon E5-2660 | 32GB DDR3 | UnRaid

Permalänk
Medlem

Vad är solfilm?

Visa signatur

Varför får inte rika bli rikare? Varför är det så farligt att va rasist? Vad är vitsen med att ha minst en särskrivning per mening? Hur kan man med att ge sig själv ett oseriöst intryck genom att skriva dåligt? 100% av alla mac-ägare kan inte ha fel.

Permalänk
Medlem

Jag tycker det var häftigt!
Inte direkt någon ny effekt eller något episkt moddande men det var snyggt gjort, och på ett Xbox dessutom

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Asheileon:

Alltid kul med folk som använder SKA, allt är ju absolut och alla vet bäst
Försök med "enligt mig" eller "det tycker iaf jag", så ska ni se att det blir en trevligare stämning och en mer öppen diskution
vill inte vara dryg eller otrevlig, men det känns så jobbigt ibland när folk anser att det bara kan vara på ett sätt.

Vi SKA alltså använda oss av andra formuleringar?

Visa signatur

lolclockers

Permalänk
Skrivet av pellen:

Jag som trodde att det var underförstått att "Stilrent ska det vara :p" var min personliga åsikt med glimten i ögat. Det var ju inte så att jag sa att saker INTE får lysa för att få blickar

Hade en aning om att du inte var helt seriös, men visste inte pga ! men men, ville bara upplysa om att det är jobbigt ibland att folk upplevs av mig som väldigt insnöade.

Skrivet av lakej:

Vi SKA alltså använda oss av andra formuleringar?

Nej inte növändigtvis, men man kan ju försöka och det skrev jag nog tror jag iaf.

Permalänk
Medlem

Stilrent.
Nu blev jag faktiskt sugen på att göra en egen variant.

Vad man än tycker om LED och pynt, så är det ju faktiskt användarens åsikt som räknas. dvs den personen som skall sitta vid burken.

Permalänk
Butiksrepresentant

Jag skulle aldrig ha så själv, skulle ju bli bländad Men oändlighetseffekten är rätt läcker när den sitter på konsolen. Någon som kan få till samma sak fast utan att det sticker i ögonen?

Permalänk
Medlem

Inte direkt nytt nej, men det såg rätt fränt ut när han tryckte ut skivan