Permalänk
Medlem

NHL 10/11 på PS3?

Hej! Har vi några hockeylirare till PS3 här som är sugen på att ta en match någon gång? Har bara NHL 10 nu men om det är många som har NHL 11 så kan det bli aktuellt att skaffa det ju.

Visst finns det någon typ av lagfunktion också? Om vi är nog många vore det ju coolt att starta ett Sweclockerslag.

/W

Permalänk
Medlem

Har 2011 dock itne satt mig ner riktigt än med det och lärt mig styra, sjukt svårt imho som är van vid gammla vanliga
Stor potential dock!

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Medlem

Jo jag tyckte också att det var jobbigt i början, men man vänjer sig rätt fort faktiskt. Nu tycker jag man känner sig begränsad när man provar spela på det gamla hederliga sättet. Har dock bara spelat 10an som sagt, kontrollerna kanske har tagit ännu ett steg i 11an?

Permalänk
Medlem

Ingen aning hur det var i 10an faktiskt :/

Visa signatur

| CPU: Intel Core i5 3570K | Mobo: MSI Z77A-GD65 ATX | Ram: Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE | GFX: Gigabyte HD7970 OC 3GB | SSD: Corsair Force 3 120GB | HDD: Diverse Mekaniska 4TB | Chassi: Corsair 800D | PSU: Corsair AX 850W 80+ Gold Modulär | CPU Cooler: Corsair H50 |
Citera mig så hittar jag tillbaka hit :)

Permalänk
Avstängd

nja det är same same, gillar inte att dom har sänkt speltempot i 11 så mycket bara.

Visa signatur

Der Steppenwolf

Permalänk

Spelar gärna mot någon annan nybörjare i NHL10, är skitsvårt på nätet när det slutar med att den söker "inom 20 nivåer". Mitt PSN-nick är nickepicke93.

Visa signatur

(\__/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem
Skrivet av NickePicke:

Spelar gärna mot någon annan nybörjare i NHL10, är skitsvårt på nätet när det slutar med att den söker "inom 20 nivåer". Mitt PSN-nick är nickepicke93.

Jag är lätt på att ta en match någon gång, fast nybörjare vet jag inte om jag skulle kalla mig. Lägger till dig på PSN så fort jag är hemma igen, om du hinner före så kan du lägga till Swishie.