Permalänk
Medlem

Hkq8 renovering klar

Hej!

Är nu äntligen klar med mitt skrivbord och dator hörna, för denna månaden iallafall
Ge gärna bra och dålig kritik
Och glöm inte rösta!

Mitt förra galleri
http://www.sweclockers.com/galleri/5590-renovering-av-skrivbo...

Hkq8 renovering klar

Permalänk

Man ska ju inte ha subs, dem förstör ju bara

Annars helt ok!

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Hedersmedlem

Är det IKEA:s svindyra LED-lister? ;p

Snyggt!

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dima.g:

Man ska ju inte ha subs, dem förstör ju bara

Annars helt ok!

Haha orka använda huvuet och översätta allt^^

Skrivet av Leifson:

Är det IKEA:s svindyra LED-lister? ;p

Snyggt!

Nej det är ullareds extremt billiga lister^^ jag svär det var inte jag som köpte dom hatar fan ullared xD
Tack! (:

Permalänk
Medlem

Varför inte gömma högtalarkablarna bättre än på sista bilden?

Mysig hörna i övrigt. Lite för mkt ljus för min del, men. Västtrafikkortet ligger nära till hands också såklart

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk
Medlem

Riktigt fränt, hur lång e hyllan? 2m?

Visa signatur

|Ace Ecco 220| Corsair TX 650W | Asus P7P55-M, intel P55 MATX | INTEL Core i5-750 @ 3.4GHz| Corshair XMS3 2x2 GB DDR3 | XFX HD 6950 2GB | WD Caviar GreenPower 650gb |
Även den starkaste måste ta i när han skiter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av zentzz:

Riktigt fränt, hur lång e hyllan? 2m?

Ja hyllan är 2 meter och kommer från Rusta

Permalänk
Medlem
Skrivet av hkq8:

Ja hyllan är 2 meter och kommer från Rusta

Blir till att införskaffa ^^ de enda problemet jag har är snetak, men med lite moddning går allt..

Visa signatur

|Ace Ecco 220| Corsair TX 650W | Asus P7P55-M, intel P55 MATX | INTEL Core i5-750 @ 3.4GHz| Corshair XMS3 2x2 GB DDR3 | XFX HD 6950 2GB | WD Caviar GreenPower 650gb |
Även den starkaste måste ta i när han skiter.

Permalänk
Medlem

väldigt snyggt och bra idè med högtalarna 5/5

Visa signatur

Define R5 | Asus X470-F | AMD Ryzen 5 2600 @4.1 | Noctua NH-D14 | EVGA GTX 1070 SC @2000/4300 | G.Skill Flare X 16GB @3400 CL14 | Seasonic Focus Plus Gold 650w | SanDisk Ultra II 240GB | 860 Evo 500GB | Seagate 1TB | Asus VG248 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av zentzz:

Blir till att införskaffa ^^ de enda problemet jag har är snetak, men med lite moddning går allt..

Tycker jag verkligen men se till att olja allt och sånt Tar typ 4 dagar om man vill få det riktigt bra men varnar dig bara för att inte hälla på för mycket olja på en gång utan låt det torka ordentligt. så upprepar man det typ 3 gånger

Skrivet av apskalle:

väldigt snyggt och bra idè med högtalarna 5/5

Tack så mycket

Permalänk
Medlem
Skrivet av hkq8:

Tycker jag verkligen men se till att olja allt och sånt Tar typ 4 dagar om man vill få det riktigt bra men varnar dig bara för att inte hälla på för mycket olja på en gång utan låt det torka ordentligt. så upprepar man det typ 3 gånger

^^ hade dock tänkt att köra på blank svart lackning istället

Visa signatur

|Ace Ecco 220| Corsair TX 650W | Asus P7P55-M, intel P55 MATX | INTEL Core i5-750 @ 3.4GHz| Corshair XMS3 2x2 GB DDR3 | XFX HD 6950 2GB | WD Caviar GreenPower 650gb |
Även den starkaste måste ta i när han skiter.