Neverwinter nights 2 omöjligt att få tag på?

Permalänk

Neverwinter nights 2 omöjligt att få tag på?

Tja! Jag och en kompis har fått för oss att vi vill köra lite neverwinter nights 2 co-op.
Dock så verkar det inte finnas att köpta någonstans! Har försökt att köpa det på ataris webbplats men är inte tillgängligt för Sverige... Och alla jag hittar på prisjakt har slut på det eller är hutlöst dyra.

Så... Någon som vet var jag få tag på det så billigt som möjligt??

Eller är det möjligt att lura ataris hemsida att man sitter i typ england?

TAck på förhand!

Edit: Annars är jag öppen för förslag på andra rpg:s som är skoj att lira Co-op!

Permalänk
Medlem
Permalänk

Okej, men är inte det typ som Sveriges blocket? Känner inte för att köpa ett spel som någon redan kan ha använt cd-keyn eller har jag fel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av skopetski:

Okej, men är inte det typ som Sveriges blocket? Känner inte för att köpa ett spel som någon redan kan ha använt cd-keyn eller har jag fel?

Man kan köpa både nya och beggagnade ex. Köper du nytt så får du ett oöppnat spel.

Permalänk
Skrivet av JMicke:

Man kan köpa både nya och beggagnade ex. Köper du nytt så får du ett oöppnat spel.

Där ser man! Dock så såg jag nu att spelbutiken.se får in det den 12e november och jag har inte bråttom med att skaffa det så jag väntar nog. Blir billigare och känns säkrare!

Tack för visat intresse!

Permalänk
Medlem

Neverwinter Nights 2 - PC

Vet inte om man kan lita på dem, men e-handelsfonden.dk verkar ju lita på dem så.

Visa signatur

.::i5 4670K::. .::ASUS GTX 760::. .::ASUS Z87::. .::Corsair CX 750M::. .::Corsair VENGEANCE 8GB::.

Permalänk
Skrivet av Memon:

Neverwinter Nights 2 - PC

Vet inte om man kan lita på dem, men e-handelsfonden.dk verkar ju lita på dem så.

Dock så var det utan de tre expansioner som man fick med på spelbutiken för halva priset. Tack för hjälpen hur som helst

Permalänk
Medlem
Skrivet av skopetski:

Dock så var det utan de tre expansioner som man fick med på spelbutiken för halva priset. Tack för hjälpen hur som helst

Det finns väl bara ettan där? spelbutiken

fast Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer- PC finns ju om du vill ha expansionen och det vanliga.

Om du skall få det billigare måste du nog köpa det på blocket eller liknande. Kanske gamestop har det inne.

Visa signatur

.::i5 4670K::. .::ASUS GTX 760::. .::ASUS Z87::. .::Corsair CX 750M::. .::Corsair VENGEANCE 8GB::.

Permalänk
Skrivet av Memon:

Det finns väl bara ettan där? spelbutiken

fast Neverwinter Nights 2: Mask of the Betrayer- PC finns ju om du vill ha expansionen och det vanliga.

Neverwinter Nights Deluxe Edition /PC - spelbutiken innehåller alla om jag inte missuppfattat

Permalänk
Medlem

Verkar inte som om spelbutiken har spelet, om du tänker på Neverwinter Nights Deluxe Edition /PC - spelbutiken så är det det första spelet av NN, inte 2:an. (och i ditt första inlägg så specifierar du att du är ute efter NN 2)

Permalänk

Haha nej vad dum jag är! Du har givetvis rätt att det är ettan och inte tvåan, dumt av mig!